Stage 1 of 2 of 3 of 4 ??
Re: Stage 1 of 2 of 3 of 4 ??
als je niet kan wachten kan ik ook de carburator voor je aanpassen, heb er wel een beetje ervaring mee
0
SREU#0001
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
103 PK 183 NM
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
103 PK 183 NM
- Kleine jan
- R.I.P.
- Reactions: 0
- Berichten: 390
- Lid geworden op: 03 jan 2008, 13:30
- Contacteer:
Re: Stage 1 of 2 of 3 of 4 ??
Mijn raad is vele fans geven veel euris uit aan ,dynojet ,luchtfilter ,inlaatspruitstuk ,andere koppelingsplaten ,zwaardere accu , big boor kit enzv.
En vaak nog spuitwerk en andere chrome onderdelen .
Tel dit geld is op wat er aan je bike wilt veranderen .
En zet dit eens bij de verkoop prijs van jou motor op dan rij ook jij op een midnightstar en heb je bijna 100% meer vermogen en een veel betere remweg met meer comfoort. :yummie:
En vaak nog spuitwerk en andere chrome onderdelen .
Tel dit geld is op wat er aan je bike wilt veranderen .
En zet dit eens bij de verkoop prijs van jou motor op dan rij ook jij op een midnightstar en heb je bijna 100% meer vermogen en een veel betere remweg met meer comfoort. :yummie:
0
Kleine Jan & Petra
Re: Stage 1 of 2 of 3 of 4 ??
Dat is helemaal waar Jan,kleine jan schreef:Mijn raad is vele fans geven veel euris uit aan ,dynojet ,luchtfilter ,inlaatspruitstuk ,andere koppelingsplaten ,zwaardere accu , big boor kit enzv.
En vaak nog spuitwerk en andere chrome onderdelen .
Tel dit geld is op wat er aan je bike wilt veranderen .
En zet dit eens bij de verkoop prijs van jou motor op dan rij ook jij op een midnightstar en heb je bijna 100% meer vermogen en een veel betere remweg met meer comfoort. :yummie:
Het is echter ook altijd weer mooi als je weer eens iets aan je bike hebt veranderd en hem uniek maakt.
En volgens mij is die prachtige Midnight Star van jou ook niet meer 100% orgineel ....
Het zal wel een virus zijn dat iedereen aan zijn of haar bike knutselt.
Gerben
Re: Stage 1 of 2 of 3 of 4 ??
Wat kun je daar nu nog mee doen dan?MOD schreef:als je niet kan wachten kan ik ook de carburator voor je aanpassen, heb er wel een beetje ervaring mee
Je maakt me nieuwsgierig :kwijl:
0
SREU#0121
Re: Stage 1 of 2 of 3 of 4 ??
Valt er nu nóg meer aan de carburateur aan te passen dan??MOD schreef:als je niet kan wachten kan ik ook de carburator voor je aanpassen, heb er wel een beetje ervaring mee
Ik kreeg van Hellriser zo'n ministeck bakje met allemaal messing sproeiers en andere onderdelen erin!!??
We wisten eigenlijk niet wat we ermee aan moesten.
Op de naald en de hoofdsproeier na dan!!
Tekening, konden we geen worst van maken!!
Bij Dynojet Goes hebben ze een busje geplaatst aan de zijkant van de carburateur, omdat hij daar valse lucht trok, waardoor hij te weinig benzine kreeg!!!
Dit is wat Dhr. Frederiks me vertelde.
Hij rijdt nu goed, met 70 pk op het achterwiel.
Maar als jij denkt dat je er nog het e.e.a. aan kunt verbeteren, houdt ik me altijd graag aanbevolen!!
Tenslotte zijn mensen met ervaring in deze materie dun gezaaid!!
Je bent altijd van harte welkom.
Grtzzz,
Wilco.
Re: Stage 1 of 2 of 3 of 4 ??
eRJee schreef:12 peekaa?
Das wel heel veel extra Knaks... Ben je daar zeker van?
Ik heb namelijk beide gemonteerd maar heb nou niet de indruk dat ik daar een enorme klapper mee gemaakt heb.
12 PK zou een winst zijn van ruim 20% t.o.v. origineel en zou dus wel behoorlijk merkbaar moeten zijn.
Het geflowde spruitstuk (door de fabriek, niet zelf met een Dremel) levert 8 peekaa op, de Dynotek 3000 nog eens 4 (maar dat schat ik).gerben termignoni schreef:Een geflowed spruitstuk geeft je wel iets meer vermogen, 12 pk betwijfel ik, je wilde reageert wel een stuk beter op het gas.
@Wilco: er zijn nog een aantal op te voeren onderdelen. 42 mm Mikuni carburateur, Bobines, Bougies, Krankvent, Nokkenassen, Klepveren, Kleppen, Cylinderkoppen flowen, Bigbore ...........ach vraag Gerben maar, die heeft het allemaal