Kings of NITRO

Technische vragen over alles wat met performance te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Knaks
Gast
Reactions:

Kings of NITRO

Bericht door Knaks »

Speciaal voor Gerben :)

23 augustus 22.00 uur op Discovery Channel: Kings of Nitro (de titel zegt genoeg denk ik)


Orginele Engelstalige aankondiging op Discovery Channel:

New Drag Racing TV show

KINGS OF NITRO starts on Discovery Channel in the Netherlands: AUGUST 23 at 22:00 for 7 weeks

A motor sport series with a difference. If you watch one show in your life about drag racing - make it this one. This new TV show is made for experienced fans to enjoy AND as an entertaining introduction for anyone new to the thrill of racing the loudest, fastest and most explosive cars and bikes on the planet. Welcome to the world of Swiss drag racing giant Urs Erbacher and his crazy international family of nitro-loving, custom bike building drag racers. Exclusive, behind-the-scenes access to Team Erbacher, one of Europe's top drag racing teams, for the entire 2007 season.

The fastest racing on the planet and the hottest customised bikes. Buckle up for an extraordinary year of nitro-fuelled mayhem, comedy and action.

Go to http://www.kingsofnitro.co.uk By the TV company that made ENGINEERING THE WORLD RALLY with Petter Solberg
Gebruikersavatar
Kuper
R.I.P.
Reactions: 0
Berichten: 731
Lid geworden op: 11 jan 2008, 12:05
Contacteer:

Re: Kings of NITRO

Bericht door Kuper »

Knaks schreef:Speciaal voor Gerben :)
Shit.....................jammer wou er ook al naar kijken ................................alleen Gerben dus, speciaal voor hem :nea: .....................jammer..................... :verdrietig: kijk wel wat anders dan maar :sorry:
0
"The Iron Horse"

WSFH SREU#0118
Gebruikersavatar
Knaks
Gast
Reactions:

Re: Kings of NITRO

Bericht door Knaks »

Kuper schreef:
Knaks schreef:Speciaal voor Gerben :)
Shit.....................jammer wou er ook al naar kijken ................................alleen Gerben dus, speciaal voor hem :nea: .....................jammer..................... :verdrietig: kijk wel wat anders dan maar :sorry:

:nono: Nee Kupertje, je schrijft het zelf al, speciaal voor Gerbie, niet alleen voor Gerbie. Ik ga zelf namelijk ook kijken (niet doorvertellen) :lol:
Gebruikersavatar
gerben termignoni
Gast
Reactions:

Re: Kings of NITRO

Bericht door gerben termignoni »

Bedankt voor de tip,

Gerben kijkt zondagmiddag om 15:15 uur naar de herhaling omdat ik moet werken.

Vorige week wel de heren live bezig gezien in Hockenheim, je kunt voor de wedstrijd zelfs de pits in om de heren te spreken en te zien wat ze zo allemaal doen om een dergelijke topfuel wagen te prepareren voor een race,

De wagens van Erbacher en Joon produceren uit een 8200 cc V8 8500 pk :top: :top: en doen er vanuit stilstand 30 meter over om 100km/uur te halen...

Verder doen ze de 400 meter binnen 5 seconden en hebben dan een eindsnelheid van boven de 500 km/uur en weten daarbij zoveel lawaai te produceren dat ze 15 km verderop nog te horen zijn :24: :24: (echt ongelooflijk maar waar)

Ook weten ze het te presteren om 60 liter brandstof te verbranden per 400 meter en elke seconde 110 kilometer per uur sneller te rijden..

Gerben was dan behoorlijk onder de indruk van al dat geweld en heb tevens een hele berg tips mee gekregen om ook met een wildstar in de super street twin klasse behoorlijk mee te kunnen doen, (index 10.9 seconden)

Ook jongens gesproken die een nitro gestookte tweepitter hebben, ze weten uit een 2800 cc S&S blok 800 pk te toveren..

maw : Ben je race liefhebber ga dan eens een kijkje nemen bij een topfuel dragrace wedstrijd


Gerben
Gebruikersavatar
bikerwim
Gast
Reactions:

Re: Kings of NITRO

Bericht door bikerwim »

gerben termignoni schreef:Bedankt voor de tip,

Gerben kijkt zondagmiddag om 15:15 uur naar de herhaling omdat ik moet werken.

Vorige week wel de heren live bezig gezien in Hockenheim, je kunt voor de wedstrijd zelfs de pits in om de heren te spreken en te zien wat ze zo allemaal doen om een dergelijke topfuel wagen te prepareren voor een race,

De wagens van Erbacher en Joon produceren uit een 8200 cc V8 8500 pk :top: :top: en doen er vanuit stilstand 30 meter over om 100km/uur te halen...

Verder doen ze de 400 meter binnen 5 seconden en hebben dan een eindsnelheid van boven de 500 km/uur en weten daarbij zoveel lawaai te produceren dat ze 15 km verderop nog te horen zijn :24: :24: (echt ongelooflijk maar waar)

Ook weten ze het te presteren om 60 liter brandstof te verbranden per 400 meter en elke seconde 110 kilometer per uur sneller te rijden..

Gerben was dan behoorlijk onder de indruk van al dat geweld en heb tevens een hele berg tips mee gekregen om ook met een wildstar in de super street twin klasse behoorlijk mee te kunnen doen, (index 10.9 seconden)

Ook jongens gesproken die een nitro gestookte tweepitter hebben, ze weten uit een 2800 cc S&S blok 800 pk te toveren..

maw : Ben je race liefhebber ga dan eens een kijkje nemen bij een topfuel dragrace wedstrijd


Gerben

misschien eens iets om met een groep heen te gaan lijkt me wel kicken zoveel geweld .
Gebruikersavatar
Kuper
R.I.P.
Reactions: 0
Berichten: 731
Lid geworden op: 11 jan 2008, 12:05
Contacteer:

Re: Kings of NITRO

Bericht door Kuper »

Knaks schreef:
Kuper schreef:
Knaks schreef:Speciaal voor Gerben :)
Shit.....................jammer wou er ook al naar kijken ................................alleen Gerben dus, speciaal voor hem :nea: .....................jammer..................... :verdrietig: kijk wel wat anders dan maar :sorry:

:nono: Nee Kupertje, je schrijft het zelf al, speciaal voor Gerbie, niet alleen voor Gerbie. Ik ga zelf namelijk ook kijken (niet doorvertellen) :lol:
Wahahahaha natuurlijk vertel ik het niet door Knaksie, vind het leuk om dit soort berichten tegen te komen op het forum, anders had ik het gemist. Thanks :top:
0
"The Iron Horse"

WSFH SREU#0118
Gebruikersavatar
Knaks
Gast
Reactions:

Re: Kings of NITRO

Bericht door Knaks »

gerben termignoni schreef:Bedankt voor de tip,

Gerben kijkt zondagmiddag om 15:15 uur naar de herhaling omdat ik moet werken.

Vorige week wel de heren live bezig gezien in Hockenheim, je kunt voor de wedstrijd zelfs de pits in om de heren te spreken en te zien wat ze zo allemaal doen om een dergelijke topfuel wagen te prepareren voor een race,

De wagens van Erbacher en Joon produceren uit een 8200 cc V8 8500 pk :top: :top: en doen er vanuit stilstand 30 meter over om 100km/uur te halen...

Verder doen ze de 400 meter binnen 5 seconden en hebben dan een eindsnelheid van boven de 500 km/uur en weten daarbij zoveel lawaai te produceren dat ze 15 km verderop nog te horen zijn :24: :24: (echt ongelooflijk maar waar)

Ook weten ze het te presteren om 60 liter brandstof te verbranden per 400 meter en elke seconde 110 kilometer per uur sneller te rijden..

Gerben was dan behoorlijk onder de indruk van al dat geweld en heb tevens een hele berg tips mee gekregen om ook met een wildstar in de super street twin klasse behoorlijk mee te kunnen doen, (index 10.9 seconden)

Ook jongens gesproken die een nitro gestookte tweepitter hebben, ze weten uit een 2800 cc S&S blok 800 pk te toveren..

maw : Ben je race liefhebber ga dan eens een kijkje nemen bij een topfuel dragrace wedstrijd


Gerben
Ik ken er nog eentje die onder de indruk is........begint met een K en eindigt met naks..... :24:

tering wat een geweld :shock: .....wat een cijfers :clap: .......kom ik aan met 80 pk op het achterwiel :bloos:

als je weer eens gaat, ik hou me aanbevolen en Kuper en Bikerwim misschien ook wel.....
Gebruikersavatar
Robbert
Gast
Reactions:

Re: Kings of NITRO

Bericht door Robbert »

Knaks schreef:Speciaal voor Gerben :)

KINGS OF NITRO starts on Discovery Channel in the Netherlands: AUGUST 23 at 22:00 for 7 weeks
Beste KnaksKnakkers, wat dacht je, ik kiek ooook!
Gebruikersavatar
Knaks
Gast
Reactions:

Re: Kings of NITRO

Bericht door Knaks »

Wat een programma :24: :24:

NITRO RULEZ
Gebruikersavatar
Yogi
R.I.P.
Reactions: 0
Berichten: 1775
Lid geworden op: 12 jan 2008, 09:26
Contacteer:

Re: Kings of NITRO

Bericht door Yogi »

Was absoluut top! Ze bouwen daar ook leuke bikes.
0
Groeten uit het dichtstbevolkte motordorp van Nederland
SREU#0180
Afbeelding

yogi69@home.nl
Plaats reactie