Remmen Wildstar

Technische vragen over alles wat met performance te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Knaks
Gast
Reactions:

Re: Remmen Wildstar

Bericht door Knaks »

Hoi,

ja de remmen van de Wildstar kunnen beter. Begin eens met het vervangen van de orginele rubberen remleidingen door Stahlflex leidingen. Scheelt heel veel.
Daarnaast natuurlijk de remvloeistof vervangen en je remklauwen/blokjes nakijken.
Als het dan nog niet genoeg stopkracht geeft dan kun je de R1 klauwen nog monteren. Remt ie dan nog niet voldoende dan rij je te hard....
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Remmen Wildstar

Bericht door knutselsmurf »

Ik heb deze week bij Adri de Hel remleidingset geplaatst en dat is een merkbare verbetering. Ook je remvloeistof kan doordat het vocht(water) aantrekt de werking beïnvloeden.
Ik heb inmiddels dit jaar een set of 8 verwisseld binnen de club en ze zijn allemaal tevreden. Dus als je hier belangstelling voor hoor ik het graag. En inderdaad, als je nog meer remvermogen wilt kun je de bleu-spots monteren. Klauwen hebben per klauw 4 zuigers , de originele hebben er twee en zijn zwevend. Die heb ik er zelf ook op zitten, maar meer omdat ik met duo en aanhanger rijdt.
Hier een prijsvoorbeeld, gemonteerd.
http://wsfh.nl/phpBB2012/viewtopic.php?f=24&t=9800
Mocht je er iets voor voelen stuur maar een PB. Wel even zeker weten of je nu nog een standaard stuur gemonteerd hebt, i.v.m. de eventuele langere leidingen.
Plaats reactie