Heeft er iemand een oplossing om het fluitende geluid uit mijn uitlaat te krijgen. Hij doet dit echter alleen als hij stationair loopt. daarbij is het geluid ook nog vrij scherp. heb zelf liever een iets donkerder geluid. tips zijn welkom.
grt Jurjen.
V&H Longshots HS
Re: V&H Longshots HS
Meestal wordt dat veroorzaakt door bv een scherpe lasnaad of zoiets , kan ook in de silenser zitten in de eindstukken
0
SREU#0157
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
Re: V&H Longshots HS
heb de silensers er al uit gehad en gewisseld, maar het geluid blijft. daarintegen als ik er ook maar een puntje van mijn vinger voor houdt, dan is het fluitje weg.?????? en zonder silensers is het ook over.
0
Don't Drink and Drive Home.
Just Blow and Fly Home
SREU#0544
Just Blow and Fly Home
SREU#0544
Re: V&H Longshots HS
Dan zit er een scherp randje in de silenser, probeer het uiteinde hier van iets naar buiten te kloppen
0
SREU#0157
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
Re: V&H Longshots HS
Johan bedankt !!! ben aan het vijlen geweest ,en inderdaad de fluit is vertrokken. Heb je mischien nog een tip om de AIS aansluiting ter plaatse van de cilinders er uit te krijgen zonder dat bijzondere stuk gereedschap van jou.
0
Don't Drink and Drive Home.
Just Blow and Fly Home
SREU#0544
Just Blow and Fly Home
SREU#0544
Re: V&H Longshots HS
Nou graag gedaan hoor, zo doen we dat binnen de club :)jurjen schreef:Johan bedankt !!! ben aan het vijlen geweest ,en inderdaad de fluit is vertrokken. Heb je mischien nog een tip om de AIS aansluiting ter plaatse van de cilinders er uit te krijgen zonder dat bijzondere stuk gereedschap van jou.
Tja het is het makkelijkste met een slaggereedschap. Heb wel eens gelezen dat je de pijpjes er ook uit krijgt mbv een griptang en dan voorzichtig heen en weer te bewegen.
0
SREU#0157
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm