Dooleys vragen

Technische vragen over alles wat met uitlaten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Krekel
Gast
Reactions:

Dooleys vragen

Bericht door Krekel »

Na lang wikken en wegen heb ik besloten dat ik Dooleys ga bestellen. Ik heb er al met Ger en Knaks over gesproken maar heb nog een vraag. Leon (knutselsmurf) heeft mijn floorboards en lindby naar voren verplaatst en daarmee ook de schakelstang. Nu lees ik dat de schakelstang bij het plaatsen van dooleys ook een paar tandjes verplaatst moet worden. Kan dat bij mij problemen gaan opleveren?

Groet, Jaap.

http://www.hellrisercustoms.com/selecto ... 20RoadStar
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Dooleys vragen

Bericht door knutselsmurf »

Dat had je eerder moeten doen, kon ik veel makkelijker bij het boutje van je rem leiding.
Nee, ik denk dat dit geen probleem gaat geven, ik rijd met dezelfde constructie. mogelijk moet dan de schakel-stang wel even versteld worden, maar ik denk dat we binnen de marge's blijven. Mocht dit niet zo zijn, kan ik je schakel-stang wel verlengen op een nette manier.
Gebruikersavatar
Ger
Gast
Reactions:

Re: Dooleys vragen

Bericht door Ger »

Krekel de schakelstang verstellen is geen probleem. Bij Leon zijn motor is de schakelstang ook versteld, dat weet ik zeker want ik heb het zelf gedaan. Het staat allemaal duidelijk in de handleiding die bij de dooleys geleverd wordt.
Gebruikersavatar
Krekel
Gast
Reactions:

Re: Dooleys vragen

Bericht door Krekel »

Ger schreef:Krekel de schakelstang verstellen is geen probleem. Bij Leon zijn motor is de schakelstang ook versteld, dat weet ik zeker want ik heb het zelf gedaan. Het staat allemaal duidelijk in de handleiding die bij de dooleys geleverd wordt.
Waar het om gaat is dat mijn schakelstang al een stukje langer is bgemaakt omdat mijn floorboards naar voren zijn geplaatst...
Gebruikersavatar
Knaks
Gast
Reactions:

Re: Dooleys vragen

Bericht door Knaks »

Krekel schreef:
Ger schreef:Krekel de schakelstang verstellen is geen probleem. Bij Leon zijn motor is de schakelstang ook versteld, dat weet ik zeker want ik heb het zelf gedaan. Het staat allemaal duidelijk in de handleiding die bij de dooleys geleverd wordt.
Waar het om gaat is dat mijn schakelstang al een stukje langer is bgemaakt omdat mijn floorboards naar voren zijn geplaatst...
Dat is alleen maar een voordeel. Het "probleem" zit aan de achterkant, daar loopt namelijk je crossoverpipe......

capiche?
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Dooleys vragen

Bericht door knutselsmurf »

We zorgen er gewoon voor dat hij inderdaad niet tegen het Cross-over pijpje aan komt. Hij moet dan wat lager gesteld worden, om je eerste versnelling ongestoord te kunnen inschakelen en het terugschakelen niet te storen. Maar als dat bij de ene Star kan, lukt dat ook bij de andere. Dus, Jaap , No problemo, altijd denken in oplossingen. Maar volgens mij kun je beter eerst iets anders aanschaffen, ik kwam nog iets tegen hier. Zie onderstaande foto.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Krekel
Gast
Reactions:

Re: Dooleys vragen

Bericht door Krekel »

eh, een stuk pakking? Aangekoekt vuil van de binnenkant van het pullydeksel?
Gebruikersavatar
Krekel
Gast
Reactions:

Re: Dooleys vragen

Bericht door Krekel »

De Dooleys vandaag besteld bij Hellrisers. Ben benieuwd wanneer ze aankomen...
Gebruikersavatar
Ger
Gast
Reactions:

Re: Dooleys vragen

Bericht door Ger »

Je bent er vroeg bij vriend

Heb je al een eitje op
Gebruikersavatar
Krekel
Gast
Reactions:

Re: Dooleys vragen

Bericht door Krekel »

Ger schreef:Je bent er vroeg bij vriend

Heb je al een eitje op
Croissants zitten in de oven (20 min op 180 graden) en de eitjes staan te wachten... Gaat helemaal goedkomen... Maar wat is pasen zonder nieuwe uitlaten, toch? first things first!

:26: :26:
Plaats reactie