ik wil een nieuwe uitlaat

Technische vragen over alles wat met uitlaten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 422
Berichten: 3755
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: ik wil een nieuwe uitlaat

Bericht door Kokkie »

trudy schreef:Beste mensen mijn naam is Trudy en ik rijd een yamaha midnightstar 1900 en wil daar een nieuwe uitlaat voor.
Hmmm...heb ze alleen nog maar erachter gezien.. ;)
0
Gebruikersavatar
Nightflight
Gast
Reactions:

Re: ik wil een nieuwe uitlaat

Bericht door Nightflight »

Hey Trudy, welkom op de site... Voor een paar tientjes per jaar ben je lid van de WSFH en gaat er een wereld aan informatie voor je open over de diverse Stars....

Je man is waarschijnlijk gewoon jaloers, want de 2011 propipe van V&H komt gewoon tot (bijna) aan het einde van de rear-fender....of, hoe lang moet die pijp dan niet zijn voor hij wel goed is...?
Er was onlangs nog eea gaande over deze pijp op het forumgedeelte dat, volgens mij, alleen beschikbaar is voor leden... Dus, snel lid worden en gezellig eens meerijden....

Mzzl - Rob
Gebruikersavatar
RockEDstar
Gast
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: ik wil een nieuwe uitlaat

Bericht door RockEDstar »

Trudy, je menneke heeft blijkbaar naar de verkeerde propipe gekeken. Ik denk dat de uitlaat van hem een Roadhouse is want dat merk is gestopt en wordt dus niet meer gemaakt. Vance and Hines heeft een soortgelijke uitlaat, hoor, zelfde model, de V&H 2 in 1 Touring met Stationair 83 db en 102db bij 2500 toeren. Verschil in geluid met de Roadhouse weet ik niet.

Rob heeft gelijk.Er is een nieuwe Vance and Hines Pro Pipe Chrome voor de 1900. Is net zo lang als de standaard uitlaat. Als extra demping kun je een Quiet baffle aanschaffen om het geluid te reduceren als dat nodig is(van 80db-bij stationair tot 96 db bij 2500 toeren, geloof ik). Zonder de Quiet baffle: 84db-bij stationair en 100db bij 2500 toeren). Kijk en luister op Youtube de filmpjes(staat in FORUM-item: Midnightstar Algemeen) om te zien hoeveel dat scheelt. Ik heb zo'n Chrome-uitlaat besteld, via Huybers Motoren in Schijndel, bij Motor Cycle Storehouse. Wanneer die komt, weet ik niet
0
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
RockEDstar
Gast
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: ik wil een nieuwe uitlaat

Bericht door RockEDstar »

Trudie, ben je er nog? Wil je nog meer weten of weet je nu genoeg? Moeten we ons nog langer druk maken om jouw vraag?
0
Plaats reactie