vraag

Technische vragen over alles wat met uitlaten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kleine Wim
Gast
Reactions: 0
Berichten: 495
Lid geworden op: 19 jul 2009, 01:01
Contacteer:

vraag

Bericht door Kleine Wim »

Hoi,
Ik ben een beetje aan het kijken naar een set andere uitlaten. Nu heb ik al wat rondgekeken, maar ben benieuwt naar jullie bevindingen.
Wat zijn een paar mooie uitlaten voor een wildstar, en waar zijn adressen waar ik naar toe kan. En prijzen, ben ik ok wel nieuwschierig na.
Ik heb al in mijn huidige uitlaten flink geboord, maar wil gewoon een vet geluid, en niet met een stofzuiger rondrijden hahaha :24:
ik hoor het wel.
Groetjes Wim
0
SREU#0200
Afbeelding
Gebruikersavatar
Chameleon
Gast
Reactions: 20
Berichten: 574
Lid geworden op: 02 jan 2008, 11:46
Contacteer:

Re: vraag

Bericht door Chameleon »

Wim, de beste tip die ik kan geven is :
Kom naar een ride-out . Daar zie je verschillende soorten met verschillende geluiden.
Dan kan je bepalen wat je mooi vind.
0
Crossbone aka Chameleon
Gebruikersavatar
Rebel57
Gast
Reactions: 13
Berichten: 1768
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:29
Contacteer:

Re: vraag

Bericht door Rebel57 »

willem1970 schreef:Hoi,
Ik ben een beetje aan het kijken naar een set andere uitlaten. Nu heb ik al wat rondgekeken, maar ben benieuwt naar jullie bevindingen.
Wat zijn een paar mooie uitlaten voor een wildstar, en waar zijn adressen waar ik naar toe kan. En prijzen, ben ik ok wel nieuwschierig na.
Ik heb al in mijn huidige uitlaten flink geboord, maar wil gewoon een vet geluid, en niet met een stofzuiger rondrijden hahaha :24:
ik hoor het wel.
Groetjes Wim
Beste WIm de meeste van ons bestellen ze via een custombedrijf in de States.
Een voorbeeld is Hellrisercustom.
Neem eens een kijkje op hun site, daar staan er genoeg.
In de USA heet de Wildstar Roadstar

Om een goed keuze te maken zou je het beste gewoon een paar keer met ons mee moeten gaan. Je kunt dan de div eigenaren spreken en hun ervaringen delen.
Je moet wel rekening houden dat het plaatsen van andere uitlaten, je ook de motor opnieuw moet afstellen.
0
SREU#0157
Afbeelding


110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
Afbeelding
Gebruikersavatar
Danny
Gast
Reactions:

Re: vraag

Bericht door Danny »

Hoi Wim,

Al eens gedacht om de achterkant helemaal open te maken? De demper er helemaal uit. Heb ik sinds kort ook en nu een lekkere diepe roffel en zeker geen stofzuigergeluid meer! Enne.....lekker goedkoop t.o.v. nieuwe pijpen. :26:
Gebruikersavatar
Grote Wim
Gast
Reactions: 140
Berichten: 2651
Lid geworden op: 12 jan 2008, 10:56
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: vraag

Bericht door Grote Wim »

willem1970,weekend ben je toch bij het Salland gebeuren.
Dan hoor je er genoeg van, alle soorten,de kust en de kuur.
0
.
116db
.**.
SREU#0131
Afbeelding
Ik ben gek op muziek,vooral op een volle Blues en strakke Rock
Gebruikersavatar
RockEDstar
Gast
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: vraag

Bericht door RockEDstar »

Heee Willem, je hebt de smaak te pakken, merk ik. Groeten aan je Pa en waar blijven zijn foto's van de Hardenberg ride-out?


Ik ben het met Danny eens. Gewoon het binnenste van de uitlaat(laten) verwijderen(Kleine Jan) en je hebt het mooiste geluid uit je Wildstar dat er is. De kopjes moeten van de tafeltjes rammelen, en vallen, als je langs een terras rijdt, hahaha.

ps. Kan wel een dure oplossing zijn als je ooit je standaard uitlaatgeluid nodig hebt. Een nieuwe standaard Yamaha uitlaat is erg duur. Gewoon een extra (2e hands) uitlaat kopen en dat is niet duur. Een speciale uitlaat(v&h, hardkrome, etc.) zijn gauw 500 tot 600 eurootjes. (zie: Yamaha Sportsplaza, Hellriser, Pfat Performance, etc.) Let wel op dat je bij kopen in Amerika nog extra kosten moet betalen, zoals verzending, invoerrechten, etc.). Ondanks dat ben je vaak toch voordeliger uit.
En als je veul herrie wilt maken dan heeft misschien iemand een Hooker te koop.
0
Gebruikersavatar
Kleine Wim
Gast
Reactions: 0
Berichten: 495
Lid geworden op: 19 jul 2009, 01:01
Contacteer:

Re: vraag

Bericht door Kleine Wim »

hoi,
ja, ben helemaal besmet geraakt. Geloof het of niet, ik heb nu ongeveer 5 weken mijn rijbewijs, en al bijna 3000 km erop zitten. En mijn wildstar, tja, geweldig.
Ga deze week nog naar kleine Jan en hopelijk kan ik zaterdag en zondag de aarde al doen laten schudden ha ha.
de foto's, ander verhaal. had de pc stuk, en nu weet ik dus niet goed met welk programma ik de foto's opsturen kan. Ben er echt druk mee bezig. Wil voor as zondag wat geks proberen. Heb een kleine camera en die wil ik tussen het scherm en stuur bevestigen, zodat ik een stuk van de ride out filmen kan.
spreek je
groeten uit het wonderschone de Krim :24: :24:
RockEDstar schreef:Heee Willem, je hebt de smaak te pakken, merk ik. Groeten aan je Pa en waar blijven zijn foto's van de Hardenberg ride-out?


Ik ben het met Danny eens. Gewoon het binnenste van de uitlaat(laten) verwijderen(Kleine Jan) en je hebt het mooiste geluid uit je Wildstar dat er is. De kopjes moeten van de tafeltjes rammelen, en vallen, als je langs een terras rijdt, hahaha.

ps. Kan wel een dure oplossing zijn als je ooit je standaard uitlaatgeluid nodig hebt. Een nieuwe standaard Yamaha uitlaat is erg duur. Gewoon een extra (2e hands) uitlaat kopen en dat is niet duur. Een speciale uitlaat(v&h, hardkrome, etc.) zijn gauw 500 tot 600 eurootjes. (zie: Yamaha Sportsplaza, Hellriser, Pfat Performance, etc.) Let wel op dat je bij kopen in Amerika nog extra kosten moet betalen, zoals verzending, invoerrechten, etc.). Ondanks dat ben je vaak toch voordeliger uit.
En als je veul herrie wilt maken dan heeft misschien iemand een Hooker te koop.
0
SREU#0200
Afbeelding
Plaats reactie