Op zich hoeft er niks aam de DYNA 3000 veranderd te worden. Gezien het feit de deze uitlaat erg open is en kort zal deze wel wat meer ploffen als je te gas terug draait.
IK heb er zelf nu een klein dempertje in. Onlangs op de bank geweest 97PK 209 NM
hooker
Re: hooker
Thnx Rebel,
Hij ploft inderdaad wel meer. Verder heb ik het idee dat ik trekkracht mis, kan dat?
Hij ploft inderdaad wel meer. Verder heb ik het idee dat ik trekkracht mis, kan dat?
0
SREU#0121
Re: hooker
Wellicht zal je iets aan je carburateur moeten doen.eRJee schreef:Thnx Rebel,
Hij ploft inderdaad wel meer. Verder heb ik het idee dat ik trekkracht mis, kan dat?
Zelf rij ik met een bigbore kit en een HSR45 mm in combinatie met de Hooker. Omdat ik een bigbore heb, rij ik met een veel kleinere sproeier (raar maar waar)
Ben wel even bezig geweest om de juiste instelling te krijgen.
De Dyna3000 heb ik nu staan op 26B
Voorwat de caburateur betreft zou ik in jouw geval (CV carb) kiezen voor een 195 sproeier en de Dyna3000 zou ik in jouw geval op 30A zetten of 1 stap lager.
Volgens mij heb jij ook nog HC zuigers liggen, waarom monteer je die niet? Ik kan je daarwel mee helpen. Heb eventueel ook nog andere klepveren liggen. plus het gereedschap hiervoor
Met verhoogd toerental, krijg je dan aanzienlijk meer PK's
0
SREU#0157
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm