V&H Classic II uitlaat met e-certificering

Technische vragen over alles wat met uitlaten te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
EasyCruiser
Gast
Reactions:

Re: V&H Classic II uitlaat met e-certificering

Bericht door EasyCruiser »

Hoi Reef,
Geen idee maar als dat zo zou zijn (enkel uitstoot) dan zouden alle uitlaten een e-certificering kunnen krijgen en dat is volgens mij niet zo. Overigens hier een link naar een Youtube video van weliswaar niet mijn Wildstar (wellicht van de vorige eigenaar ?? geen idee...) maar wel exact dezelfde kleurstelling met de V&H Classic II uitlaat om een indruk te geven van de mooi klank die ik niet graag omwissel voor een originele uitlaat. https://youtu.be/C5DTUeCLDsQ

Link
Gebruikersavatar
Reef
Member
Reactions: 88
Berichten: 1042
Lid geworden op: 28 apr 2015, 22:13
Contacteer:

Re: V&H Classic II uitlaat met e-certificering

Bericht door Reef »

Inderdaad mooi. Ik hou ervan, maar goed...ik rij niet in Duitsland ;). Hier in Nederland aanvaard ik de risico's.
0
Gebruikersavatar
EasyCruiser
Gast
Reactions:

Re: V&H Classic II uitlaat met e-certificering

Bericht door EasyCruiser »

Hoi Reef,
Geen idee maar als dat zo zou zijn (enkel uitstoot) dan zouden alle uitlaten een e-certificering kunnen krijgen en dat is volgens mij niet zo. Overigens hier een link naar een Youtube video van weliswaar niet mijn Wildstar (wellicht van de vorige eigenaar ?? geen idee...) maar wel exact dezelfde kleurstelling met de V&H Classic II uitlaat om een indruk te geven van de mooi klank die ik niet graag omwissel voor een originele uitlaat. https://youtu.be/C5DTUeCLDsQ
Gebruikersavatar
Reef
Member
Reactions: 88
Berichten: 1042
Lid geworden op: 28 apr 2015, 22:13
Contacteer:

Re: V&H Classic II uitlaat met e-certificering

Bericht door Reef »

Ik wil een filmpje plaatsen vanaf mijn iPad, maar lukt me helaas niet.
0
Gebruikersavatar
EasyCruiser
Gast
Reactions:

Re: V&H Classic II uitlaat met e-certificering

Bericht door EasyCruiser »

Helaas Reef geen geluid hier enkel plaatje met play symbool :-/
Gebruikersavatar
Stosh
Member
Reactions: 70
Berichten: 2466
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:12
Contacteer:

Re: V&H Classic II uitlaat met e-certificering

Bericht door Stosh »

Nou dan is je oplossing echt niet zo moeilijk, schroef morgen even je demper eruit dan zal je zien dat je er zo door heen kan kijken dus door je gedraaid schoepen systeem. Volgens V&H is er verder geen demper voor een wildstar en bieden dit ook niet aan maar Harley rijdt ook rond met de Classic II uitlaten en daar bieden ze de stille dempers wel aan. Kortom bestel bij Motorcyclestorehouse een paar dempers met nr. 981111 en je voldoet weer aan je E certificering die je in Duitsland gekregen hebt.
Leuker kan ik het niet maken, wel makkelijker :27:
Let wel de dempers kosten 109,45 euro per stuk!
Eventueel te bestellen bij mijn leverancier http://www.harleyservicetilburg.nl/
0
Afbeelding
Afbeelding

SREU#0184
Gebruikersavatar
EasyCruiser
Gast
Reactions:

Re: V&H Classic II uitlaat met e-certificering

Bericht door EasyCruiser »

Dag Stosh, Ik ben geen klus/monteur type maar dank voor de tip. Ik zal anders ook eens vragen bij de lokale Harley Dealer / Garage (http://www.dutchhills.nl/). Wellicht dat zij ze ook hebben en kunnen plaatsen ;-)
Fijn weekend!
Mark
Gebruikersavatar
Stosh
Member
Reactions: 70
Berichten: 2466
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:12
Contacteer:

Re: V&H Classic II uitlaat met e-certificering

Bericht door Stosh »

Dag Mark, je hoeft geen monteur te zijn om je binnen dempers te wisselen. Even een paar inbusboutjes losdraaien aan de uiteinden van je uitlaten en je kan je binnen demper er zo uittrekken. En ja, de meeste harley zaken hebben een dealerschap bij motorcyclestorehouse. En met de nieuwe binnendempers kan je rustig de grens over en is je E certificering weer rechtsgeldig.

Groetjes Stosh
0
Afbeelding
Afbeelding

SREU#0184
Gebruikersavatar
EasyCruiser
Gast
Reactions:

Re: V&H Classic II uitlaat met e-certificering

Bericht door EasyCruiser »

Stosh dank voor je advies. Top! Ik laat je weten hoe het afloopt.

Fijn weekend,
Mark
Plaats reactie