Er rijden er bij ons verschillende Wildstars met Short Shots, met en zonder demper. Zelf heb ik er een set op gehad, met een K&N filter. Dit omdat ik mijn gemonteerde uitlaten, Roadhouse Dooleys kapot hed gereden en gerepareerd moesten worden.
Ik weet alleen niet wat voor setting ik in mijn carburateur heb op dit moment. Maar bij mij, met de standaard dempers was de acceleratie een stuk feller als met de Roadhouse Dooleys. Ook het verbruik ging door die rijstijl wel omhoog.
Als ik vol gas reed en draaide het gas in een keer dicht, had ik tot stilstand niet een knal. Ik heb nu de gerestaureerde Roadhouse uitlaten er weer op zitten, de Short shots zitten weer op mijn project.
De Roadhouse Dooleys, klassieke uitlaat voor een rustige rijstijl.
De Short Shots, veel zicht op de motor, minder is meer.
Maar ik ga er van uit dat er wel meer ervaringen gedeeld gaan worden.
Vance & Hines shortsthots
Re: Vance & Hines shortsthots
Nee, Jarno, die horen echt op dit project thuis. Neem eens contact op met Stosh, die heeft volgens mij een ingang om Vance&Hine´s te kunnen leveren.
Re: Vance & Hines shortsthots
Wil je die shortshots omdat je ze mooier vindt, of omdat de uitlaten die er nu opliggen last hebben van na-verbranding?jarno schreef:Maar had teveel problemen met na verbranding.
De shortshots vind ik wel mooi, maar hoe zou hij daar op reageren?
grt Jarno
Want als het om dat na-verbranden gaat, zou afstellen van je carburateur een oplossing kunnen zijn.
Dat afstellen zal ook moeten gebeuren als je er de short-shots op monteert.
Kokkie.
0
Re: Nieuw hier
Hier de motor van Jarno.
En nog een...
Jarno, als ik je uitlaten eens bekijk lijken die wel erg qua aanzicht op de short shots van Vance & Hines. In ieder geval op de eerste foto.
Ik zou het toch zoeken in de afstelling. Eerst eens uitzoeken wat er allemaal in je carburateur aan de hand is.
En nog een...
Jarno, als ik je uitlaten eens bekijk lijken die wel erg qua aanzicht op de short shots van Vance & Hines. In ieder geval op de eerste foto.
Ik zou het toch zoeken in de afstelling. Eerst eens uitzoeken wat er allemaal in je carburateur aan de hand is.
Re: Nieuw hier
Jarno, open uitlaten en een standaard luchtfilter is niet de beste combinatie.
Iedere aanpassing van de uitlaat of luchtfilter vereist een aapassing / afstelling van de carburateur om motor scahde te voorkomen. (verbrande kleppen)
Mooie bike overigens, gebouwd bij Brouwer ?
Iedere aanpassing van de uitlaat of luchtfilter vereist een aapassing / afstelling van de carburateur om motor scahde te voorkomen. (verbrande kleppen)
Mooie bike overigens, gebouwd bij Brouwer ?
0
SREU#0001
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
103 PK 183 NM
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
103 PK 183 NM
Re: Nieuw hier
Klopt mooie diepe dreunen, wel rustig met je gas met de Polizei in de beurt..... vraag maar aan Twin
0
SREU#0001
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
103 PK 183 NM
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
103 PK 183 NM
Re: Vance & Hines shortsthots
Jarno.
Ik weet wel iemand die je luchtfilter kan afstellen, Hè Robert.
Misschien wat voor knutseldag 2015
Ik weet wel iemand die je luchtfilter kan afstellen, Hè Robert.
Misschien wat voor knutseldag 2015
Re: Vance & Hines shortsthots
Nou, Huib, volgens mij kun je aan je luchtfilter weinig afstellen. Je zult wat dieper moeten graven denk ik. Bijvoorbeeld hier.........
Dit zijn er dan twee van een Intruder, gelukkig heeft de Wildstar er maar 1. Moet je wel een beetje middelen tussen voor en achter. Bij de Intruder kun je wel elke cilinder voorzien van zijn eigen, goede mengsel.
Dit zijn er dan twee van een Intruder, gelukkig heeft de Wildstar er maar 1. Moet je wel een beetje middelen tussen voor en achter. Bij de Intruder kun je wel elke cilinder voorzien van zijn eigen, goede mengsel.