Windscherm Royal Star

Algemene en technische zaken voor de andere Stars, zoals Bolt, Raider, Warrior, V-Max, enz..
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Max
Gast
Reactions:

Windscherm Royal Star

Bericht door Max »

Hallo medeleden, even een vraagje...

Ik krijg naast mijn Wildstar een Royal Star, vermoedelijk een tour deluxe...
Enige wat aan deze RS mist is een Windscherm, maar deze heb ik gevonden in de vorm van een Wildstar Silverado-scherm. Nu lijken voor mij de motoren qua uiterlijk er op elkaar, maar is er iemand binnen de club die mij kan vertellen of het aangeboden windscherm ook op een RS past???

Ik hoor het graag van jullie...!!!



Max
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Bartman
Member
Reactions: 108
Berichten: 1197
Lid geworden op: 13 jan 2008, 14:45
Contacteer:

Re: Windscherm Royal Star

Bericht door Bartman »

Mooie fiets Max daar is niets mis mee.
Is dit de motor die de trike gaat vervangen,of wil je gewoon wat afwisseling.

Wat het scherm aangaat kan k je niet helpen maar zoals knutsel zegt:
:24: Meten is weten. :24:
0
Groeten Bartman.
Drive wise - drive Wildstar.

SREU#0222
Afbeelding
Gebruikersavatar
RockEDstar
Star Friend
Reactions: 0
Berichten: 2888
Lid geworden op: 03 jan 2008, 10:33
Contacteer:

Re: Windscherm Royal Star

Bericht door RockEDstar »

Marco, misschien op het oude forum? Ik herinner me dat op dat forum zaken werden bijgehouden over accessoires, onderdelen die niet uitwisselbaar zijn of niet op de WS passen.
0
Gebruikersavatar
Max
Gast
Reactions:

Re: Windscherm Royal Star

Bericht door Max »

Hey Bart, het is inderdaad een vervanging van de trike. Heb Esther min of meer op de hioogte gebracht dat het behoorlijke fietsen zijn, zeker als je net begint. Maar ja, dan krijg je... "Ik ben een grote en sterke meid... Kan ik wel aan" Nou ja, dan maar doen, wil het niet dat is er wel een andere fiets die misschien zou willen inruilen op de Royal Star. In het begin is het allemaal toch een beetje aftasten, zoeken en proberen.En dat gaan we op die fiets doen...

Ed, ik zal eens op het oude forum kijken, misschien staat er wat tussen. Het is niet dat het een noodzaak is, maar gezien Esther wat fragiele schouders heeft, leek het me wel zo verstandig ok haar in ieder geval grotendeels uit de wind te houden.... :think:

De fiets mag dan alwel wat ouder zijn (naja, 1997 valo ook nog wel mee) hijheeft lekker weinig gelopen en is altijd goed onderhouden geweest. Vind de +/- 34.0000 km nog relatrief weinig voor een 4-pitter
Gebruikersavatar
Rebel57
Star Friend
Reactions: 11
Berichten: 1766
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:29
Contacteer:

Re: Windscherm Royal Star

Bericht door Rebel57 »

Hai Max, je weet hopelijk dat de RS een zwaar sturende motor is?
Ik zou hem zeker niet als beginners motor willen benoemen

Ik denk wel dat het scherm zal passen of en een hele kleine verandering passend te maken is
0
SREU#0157
Afbeelding


110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
Afbeelding
Gebruikersavatar
Nightflight
Gast
Reactions:

Re: Windscherm Royal Star

Bericht door Nightflight »

Ik zeg:heeeeel veeeeel succes !

Ik kan me niet voorstellen dat Esther hier zelf en weloverwogen voor heeft gekozen. De Royal is een (top) zware en zwaar sturende motor die voor een kerel ook best pittig te berijden is. Heeft ze hierzelf meegereden ? Straatje gekeerd (zittend) ? Mee in de stad gereden? Dat soort dingen? Of stap jij af als ze op een landweg moet keren?

Nogmaals: heel veel succes ermee.... :verdrietig:
Plaats reactie