startmotor voor Road Star Warrior
Re: startmotor voor Road Star Warrior
Probeer de solenoid eens met de hand te bedienen. Als de kleplifter werkt moet dat eigenlijk geen verschil maken.
Veel Amerikanen hebben standaard het deksel er af liggen en bedienen allemaal de solenoid met de hand.
Veel Amerikanen hebben standaard het deksel er af liggen en bedienen allemaal de solenoid met de hand.
Re: startmotor voor Road Star Warrior
Met een BigBore motorblok helpt alleen een startmotor van een Warrior. De verhoogde compressie va een BIGBORE zorgt voor overbelasting van een standaard startmotor.
Via o.a. ww.hellriser.com kun je deze bestellen (plug and play)
Via o.a. ww.hellriser.com kun je deze bestellen (plug and play)
0
SREU#0157
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
Re: startmotor voor Road Star Warrior
Kijk hier eens naar.
http://wsfh.nl/forum/viewtopic.php?f=24 ... ter+clutch
Het loslopen is mij laatst overkomen en de zaak was goed beschadigd. Maar dat is inderdaad net andersom. Heb toen wel alles in mijn handen gehad, ook het vrijlopplager. Met een goed werkende de solenoid en dus geopende kleppen zou de startmotor het geheel wel rond moeten krijgen. Als je met een Warrior startmotor meer power hebt, alleen maar beter.
De krukas moet ook je koppelingshuis meenemen, daar zou ook nog extra weerstand kunnen zitten.
Correct me if I am wrong, Johan.
http://wsfh.nl/forum/viewtopic.php?f=24 ... ter+clutch
Het loslopen is mij laatst overkomen en de zaak was goed beschadigd. Maar dat is inderdaad net andersom. Heb toen wel alles in mijn handen gehad, ook het vrijlopplager. Met een goed werkende de solenoid en dus geopende kleppen zou de startmotor het geheel wel rond moeten krijgen. Als je met een Warrior startmotor meer power hebt, alleen maar beter.
De krukas moet ook je koppelingshuis meenemen, daar zou ook nog extra weerstand kunnen zitten.
Correct me if I am wrong, Johan.
Re: startmotor voor Road Star Warrior
Ook al wordt er beweerd dat je met een standaard startmotor het af zou kunnen, ik zeg niet doen dat kost je uiteindelijk veel meer. Ook zal je iets moeten doen mbt je koppeling om doorslippen te voorkomen. ook voor dit laatste zijn er meerdere optiesknutselsmurf schreef:Kijk hier eens naar.
http://wsfh.nl/forum/viewtopic.php?f=24 ... ter+clutch
Het loslopen is mij laatst overkomen en de zaak was goed beschadigd. Maar dat is inderdaad net andersom. Heb toen wel alles in mijn handen gehad, ook het vrijlopplager. Met een goed werkende de solenoid en dus geopende kleppen zou de startmotor het geheel wel rond moeten krijgen. Als je met een Warrior startmotor meer power hebt, alleen maar beter.
De krukas moet ook je koppelingshuis meenemen, daar zou ook nog extra weerstand kunnen zitten.
Correct me if I am wrong, Johan.
0
SREU#0157
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
Re: startmotor voor Road Star Warrior
welke instelling heb je?
0
SREU#0157
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
Re: startmotor voor Road Star Warrior
zet die laatste switches op off.
Ook kun je een 32B stand even proberen.
Over je brandstof voorziening kun je niets zeggen zo, wel is een goed afstelling van je carburateur erg belangrijk.
Ook moet je startmotor sterk genoeg zijn, als dat namelijk niet zo is zal de kans op terugslag erg groot worden
Ook kun je een 32B stand even proberen.
Over je brandstof voorziening kun je niets zeggen zo, wel is een goed afstelling van je carburateur erg belangrijk.
Ook moet je startmotor sterk genoeg zijn, als dat namelijk niet zo is zal de kans op terugslag erg groot worden
0
SREU#0157
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
Re: startmotor voor Road Star Warrior
Heeft niks met die moer te maken het is de rotor die gewoon nog even naloopt als je de motor uit zet. Dat is normaal
0
SREU#0157
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm
110 c.i. SUPER SIZED BIG TWIN 97 PK 209 Nm