Benzine tank Dragstar

Algemene en technische onderwerpen voor de Dragstar 650/1100
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stosh
Member
Reactions: 70
Berichten: 2466
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:12
Contacteer:

Re: Benzine tank Dragstar

Bericht door Stosh »

bartman schreef:Nog een tip voor de volgende keer.
De hele wereld draait om COMMUNICATIE

Skyzip had met ludje in contact kunnen treden en het probleem voor kunnen leggen.
Samen hadden er dus allerlei oplossingen geweest die voor beide erg lucratief hadden kunnen zijn.

Dus de volgende keer overleggen.
Kan altijd nog!
0
Afbeelding
Afbeelding

SREU#0184
Gebruikersavatar
SkyZip
Gast
Reactions:

Re: Benzine tank Dragstar

Bericht door SkyZip »

stanneman schreef:
bartman schreef:Nog een tip voor de volgende keer.
De hele wereld draait om COMMUNICATIE

Skyzip had met ludje in contact kunnen treden en het probleem voor kunnen leggen.
Samen hadden er dus allerlei oplossingen geweest die voor beide erg lucratief hadden kunnen zijn.

Dus de volgende keer overleggen.
Kan altijd nog!
Nee, kan niet meer, omdat de tank al verkocht was heb ik hem dus bij Yamaha moeten bestellen, deze heb ik gisteren binnengekregen.
Ben er heel blij mee dat ze deze nog in de originele kleur op de plank hadden liggen, ben er helaas wel financieel zover door teruggezet dat er allerlei andere plannen door in de verdrukking zijn gekomen.
Maar ja, ik durf eindelijk weer mezelf met mijn fiets te vertonen (ik schaamde me echt voor hoe het eruit zag)
Gebruikersavatar
Bartman
Member
Reactions: 108
Berichten: 1197
Lid geworden op: 13 jan 2008, 14:45
Contacteer:

Re: Benzine tank Dragstar

Bericht door Bartman »

Mocht je nog iets geld over hebben is het een idee om lid te worden van deze geweldige club

Hier krijg je echt geen spijt van.
0
Groeten Bartman.
Drive wise - drive Wildstar.

SREU#0222
Afbeelding
Gebruikersavatar
Biker-Ludje
Gast
Reactions:

Re: Benzine tank Dragstar

Bericht door Biker-Ludje »

Skyzip

dat is inderdaad een dure aanschaf.
zoals al was vermeld, hadden we inderdaad mischien samen wat kunnen betekenen voor elkaar, helaas is dat niet gelukt.

Komt ook omdat ik toen de tip van bart kreeg ik gelijk gereageerd heb, was zo blij dat er 1 te koop was
dat ik gelijk gekocht heb, en door het enthausiasme is er bij mij ook totaal niet opgekomen om contact met elkaar te hebben.

Maar super dat je er toch nog 1 hebt, alleen de kosten zijn wat vervelend.

Verder op de advertentie van oktober heb ik toeen gereageerd op jou topic van jou toestand met de benzinetank
en dat mij dat ook overkomen was.
Toen gaf Stanneman een tip op een Tank op marktplaats daar had hij ook een link van geplaatst.

Maar ( zoals Nightflight al aangaf) had ik die advertentie al ver van tevoren gezien en op gereageerd, maar die was veel te duur.
En daarom heb ik toen op het forum vermeld dat ik al op die advertentie had gereageerd, dus dat was niet om de tip van stanneman voor jou neus weg te kapen.

Maar we hebben nu allebei wat we hebben moeten, en we gaan weer vrolijk verder.
Ik zeggen sne; lid worden van deze club, mischien zie ik je dan nog weleens op 1 van de rideouts

Groeten,
Ludwig
Gebruikersavatar
SkyZip
Gast
Reactions:

Re: Benzine tank Dragstar

Bericht door SkyZip »

Afbeelding
Kostte een paar centen, maar dan heb je ook wat ....
Gebruikersavatar
Biker-Ludje
Gast
Reactions:

Re: Benzine tank Dragstar

Bericht door Biker-Ludje »

Ziet er weer super uit Skyzip
intussen ook de goeie dop gekregen?
Gebruikersavatar
SkyZip
Gast
Reactions:

Re: Benzine tank Dragstar

Bericht door SkyZip »

Biker-Ludje schreef:Ziet er weer super uit Skyzip
intussen ook de goeie dop gekregen?
Ja die had ik al na 2 weken, heb ik een week (met deuk) mee rond gereden, eerder wilde de dealer niet gaan zoeken voor een tank voor me.
Die dop was goed en heb ik meteen in beslag genomen.
Overigens heeft mijn dealer ook dit weekend aangegeven dat hij 800 euris meebetaald aan de tank, omdat hij toch gedeeltelijk verantwoordelijk is.
Goed nieuws dus.
Plaats reactie