Ik heb de set erin gedaan die bij de hypercharger geleverd werd.
En dan specifiek de extra set voor de 1600 en niet de 1700.
Enige verschil is dat ik er een 37.5 meteen ingedaan heb ipv 35.
Wederom een hypercharger vraag
Re: Wederom een hypercharger vraag
Misschien al iets gevonden.
In het werkplaatshandboek zie ik 2 shims getekend onder de clip van de naald.
Bij mij zat er maar 1 onder en moest ik er 1 bij plaatsen volgens Kuryakyn.
Ik zou er dus nu 1 tekort komen.
Morgen weer even proberen.
In het werkplaatshandboek zie ik 2 shims getekend onder de clip van de naald.
Bij mij zat er maar 1 onder en moest ik er 1 bij plaatsen volgens Kuryakyn.
Ik zou er dus nu 1 tekort komen.
Morgen weer even proberen.
0
Re: Wederom een hypercharger vraag
Als je de spitsenaald gebruikt van kuryakyn zou ik voor de volgende setting gaan.
Pilot 37,5
Main 185
Naald op middelste clip met alleen het plastic ringetje er onder
Pms 3 slagen uitdraaien.
Standaard air bleed laten zitten.
Pilot 37,5
Main 185
Naald op middelste clip met alleen het plastic ringetje er onder
Pms 3 slagen uitdraaien.
Standaard air bleed laten zitten.
0
SREU#0184
Re: Wederom een hypercharger vraag
Super,
Nu heb ik iets om mee te werken als andere niet lukt.
Wel vreemd dat in de beschrijving wat anders staat voor de 1600.
Nu heb ik iets om mee te werken als andere niet lukt.
Wel vreemd dat in de beschrijving wat anders staat voor de 1600.
0
Re: Wederom een hypercharger vraag
Denk toch dat je in je hele set-up naar een andere naald moet. Ik ga er van uit dat je originele stompe naald er nog in hebt.
Knallende uitlaat in ieder geval even controleren op aansluiting op de cilinder. Valse lucht geeft ook veel knallen in de uitlaat.
En zoals al eerder vermeld, er zit nog meer kennis in de club die met name op dit gebied veel ervaring hebben. Die moesten ook maar eens reageren.
Ik had het bericht van Stan niet gezien, anders had ik geweten dat je een spitse naald had.
Knallende uitlaat in ieder geval even controleren op aansluiting op de cilinder. Valse lucht geeft ook veel knallen in de uitlaat.
En zoals al eerder vermeld, er zit nog meer kennis in de club die met name op dit gebied veel ervaring hebben. Die moesten ook maar eens reageren.
Ik had het bericht van Stan niet gezien, anders had ik geweten dat je een spitse naald had.
Re: Wederom een hypercharger vraag
Knallende uitlaat heb ik pas na installatie vd charger. Uitlaat is niet los geweest. Ik ga gewoon setup van Stosh aanhouden en laat de beschrijving van Kuryakyn voor wat het is. Fijn dat iedereen meedenkt. En altijd weer een mooie manier om je nieuwe fiets te leren kennen.
0
Re: Wederom een hypercharger vraag
Zo eerste indruk...
Ik heb de setting van Stosh aangehouden en zojuist een flink stuk warm gereden.
Motor start goed en loopt ook prima stationair. Gasrespons is ook prima.
Ik heb nog niks aan de PMS gedaan aangezien mijn buren dit op dit tijstip niet zullen waarderen.
Ik vind wel dat de motor vrij trillerig overkomt.
Tevens lijkt hij bij gas los in de bochten iets stil te vallen waardoor hij wat waziger reageerd.
Sporadisch nog wel een knal uit de uitlaat bij gasdicht, maar veel minder dan bij de adviessetting van Kuryakyn
Ik hoop dat ik nog e.e.a. met de PMS schroef eruit kan halen totdat hij op de bank kan.
Ik heb de setting van Stosh aangehouden en zojuist een flink stuk warm gereden.
Motor start goed en loopt ook prima stationair. Gasrespons is ook prima.
Ik heb nog niks aan de PMS gedaan aangezien mijn buren dit op dit tijstip niet zullen waarderen.
Ik vind wel dat de motor vrij trillerig overkomt.
Tevens lijkt hij bij gas los in de bochten iets stil te vallen waardoor hij wat waziger reageerd.
Sporadisch nog wel een knal uit de uitlaat bij gasdicht, maar veel minder dan bij de adviessetting van Kuryakyn
Ik hoop dat ik nog e.e.a. met de PMS schroef eruit kan halen totdat hij op de bank kan.
0
Re: Wederom een hypercharger vraag
Als je motor nu goed stationair loopt en je draait bij stilstaande motor snel het gas open dan moet de motor direct reageren en mag totaal niet inhouden of haperen. Als dit wel gebeurd dan staat de naald te laag, je kan dan een dun ringetje tussen de circlip en het plastic ringetje plaatsen zodat de naald een halve stand omhoog gaat. Dit geeft dan een beter respons op het gas, de pms schroef is tijdens de run op de bank nog bij te stellen door de monteur.
0
SREU#0184
Re: Wederom een hypercharger vraag
Die Stosh kan ook zo bij Kuryakin beginnen als hij wil.