Barnett koppelingsveren monteren??

Dit forum is voor algemene en technische vragen voor de Wildstar XV-1600
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kuper
R.I.P.
Reactions: 0
Berichten: 731
Lid geworden op: 11 jan 2008, 12:05
Contacteer:

Re: Barnett koppelingsveren monteren??

Bericht door Kuper »

Paul ik heb alles laten gecontroleren, de kabel heeft de juiste speling, de olie is oke.
Ik heb vandaag weer voor het eerst voluit gereden voor zover het mogelijk was op een 80 km weg, de koppeling heeft nog niet weer geslipt maar ik heb dan ook niet volgas kunnen rijden vandaag, twas erg druk op de weg.
Een klein stukje in de vijf op 100km/h en dan ineens gas vol open, tot 140 km/h geen slip, het lijkt iets beter te worden.
Heb toch het idee dat het langzamerhand beter is geworden na het uitwisselen van de olie.
Ik had vorige week in deze test wel een slippende koppeling tot 120 km/h en dan moest ik iets het gas loslaten en dan was de slip weer weg. Vind het wel een beetje vreemd dat een "verkeerde" olie soort dit kan veroorzaken.
Ik wil het nog even aanzien voordat ik de koppeling los haal, ik gebruik de motor woon-werk en rijd normaliter niet harder dan zo'n 90 km/h zonder last te hebben van slip.
Wanneer de slip toch aanhoud heb ik volgens mij info zat van alle techneuten hiero :clap:
Ik denk dat ik dan maar moet gaan sparen voor een komplete Barnett koppelingsset.
Heren bedankt voor alle info. :top:
0
"The Iron Horse"

WSFH SREU#0118
Plaats reactie