vastzetten koplamp

Dit forum is voor algemene en technische vragen voor de Wildstar XV-1600
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vettesmurf
Gast
Reactions: 6
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 apr 2019, 21:03
Locatie: Glanerbrug
Contacteer:

vastzetten koplamp

Bericht door Vettesmurf »

ik zoek me suf op het internet om een steun te vinden voor mijn koplamp. ik heb de passinglights verwijderd. en die light-bar verkocht. maar zonder de steun die er aan zit is zo'n licht bar natuurlijk niks waard.

zijn er mensen hier die met het originele koplamp huis rijden, zonder de passinglights? en zo ja, wat gebruik je als derde(onderste) koplamp steun?
0
Gebruikersavatar
Bartman
Member
Reactions: 108
Berichten: 1197
Lid geworden op: 13 jan 2008, 14:45
Contacteer:

Re: vastzetten koplamp

Bericht door Bartman »

Zit als ik het goed heb dan idd met de steun voor de knipperlichten vast. Maar ook deze steun zit ergens aan vast. Rijden er zat zonder dus er komt een antwoord.
Zou simpel moeten zijn.
0
Groeten Bartman.
Drive wise - drive Wildstar.

SREU#0222
Afbeelding
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: vastzetten koplamp

Bericht door knutselsmurf »

De koplamp-steun heeft voor de koplamp maar twee bevestigings-punten. Als ik met een " kale" koplamp zou gaan rijden zou ik een extra "lip" , lees bevestigings punt lassen aan de zwarte koplampsteun. En dan van deugdelijk, stevig materiaal. Anders gaat hij trillen.
Verder zitten er bij Aftermarket knipperlichten twee lippen, die onder de koplampsteun zitten.
Gebruikersavatar
Vettesmurf
Gast
Reactions: 6
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 apr 2019, 21:03
Locatie: Glanerbrug
Contacteer:

Re: vastzetten koplamp

Bericht door Vettesmurf »

ik heb vandaag iemand gevonden die een beetje in de metaal bewerking zit, en de steun na kan maken zonder de lichtbar. probleem opgelost. hij gaat me gelijk 2 plugjes draaien om de ais te kunnen verwijderen.

edit: kijk eens wat mooi.
Afbeelding
0
Plaats reactie