Start probleem Wildstar Johan

Dit forum is voor algemene en technische vragen voor de Wildstar XV-1600
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wolf
WSFH-Support
Reactions: 51
Berichten: 713
Lid geworden op: 15 jan 2008, 23:33
Contacteer:

Re: Start probleem

Bericht door Wolf »

En als de stator/dynamo kapot is dan is dat wellicht ook te zien aan de naald van de snelheidsmeter. Als tijdens het rijden die naald soms ineens helemaal naar 0 slaat en nog meer van die ongecontroleerde bewegingen maakt dan klopt er hoogstwaarschijnlijk iets niet aan de dynamo. (heb ik ook een keer meegemaakt)
0
- Bor(is) de Wolf -
SREU#0126
Afbeelding
Gebruikersavatar
Johan
Gast
Reactions:

Re: Start probleem

Bericht door Johan »

Niks gemerkt aan de snelheidsmeter. Alles normaal. Ondertussen andere accu besteld. 🤞
Gebruikersavatar
Stosh
Member
Reactions: 70
Berichten: 2467
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:12
Contacteer:

Re: Start probleem

Bericht door Stosh »

Meten is weten
0
Afbeelding
Afbeelding

SREU#0184
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 422
Berichten: 3755
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: Start probleem

Bericht door Kokkie »

Gokken is dokken ..
0
Gebruikersavatar
Johan
Gast
Reactions:

Re: Start probleem

Bericht door Johan »

Idd gokken is dokken. Maar de accu is ondertussen een jaar of 4. Heb m nog is een nacht opgeladen heeft 13v nu, maar nog altijd het zelfde. Zal dus toch niet aan de dynamo liggen denk ik. Ga mijn mast nog is controleren. Mss ligt daar het probleem. En ik kan alleen volt meten en niet de Ampere dus🤞🤞
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 422
Berichten: 3755
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: Start probleem

Bericht door Kokkie »

Mast ? :kweenie:
0
Gebruikersavatar
Johan
Gast
Reactions:

Re: Start probleem

Bericht door Johan »

Aarding😂 sorry
Gebruikersavatar
Johan
Gast
Reactions:

Re: Start probleem

Bericht door Johan »

🤬🤬🤬🤬nieuwe accu eindelijk aangekomen. Start nog niet🤯🤯
Gebruikersavatar
Reef
Member
Reactions: 88
Berichten: 1042
Lid geworden op: 28 apr 2015, 22:13
Contacteer:

Re: Start probleem

Bericht door Reef »

Ik heb wel een keer gehad dat er een stekkertje los zat die bevindt zich onder het zadel aan de rand van de tank. Bij mij is die groen. Toen ik die checkte en aanduwde, toen deed die het weer....proberen waard wellicht
0
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Start probleem

Bericht door knutselsmurf »

Groene stekker onder je tank is die van de tanksensor. Al knip je die er af, moet hij nog steeds starten. Dit heeft een andere oorzaak. Na de accu komt het startrelais aan de beurt, daar zit een 30 amp zekering in. En een reserve, soms.
En als die goed is kan ook je startrelais zelf de geest gegeven hebben. Dit kun je testen door die kort te sluiten. Men nemen een punttang, daarin een stalen spijker( Moet de startstroom door kunnen laten) en drukken die op de beide aansluitpunten van het startrelais. Dan moet hij met een nieuwe accu, ondanks de eventuele slechte dynamo toch starten.
Afbeelding
Rode lijn is de spijker. Startrelais zit achter het linker deksel, net achter de zekeringkast. Op de twee messing punten zitten twee kabels, een rode vanaf je accu en een zwarte naar je startmotor, bevestigd met twee boutjes. De spijker op de twee boutjes drukken. Niet schrikken, kan flink vonken!!
Mocht die het zijn, ik heb startrelais op voorraad.
SUCCES!!
Waar woon je Johan??
Plaats reactie