Nieuw project!?

Dit forum is voor algemene en technische vragen voor de Wildstar XV-1600
Gebruikersavatar
diesel
Gast
Reactions:

Re: Nieuw project!?

Bericht door diesel »

benieuwd.
Gebruikersavatar
diesel
Gast
Reactions:

Re: Nieuw project!?

Bericht door diesel »

benieuwd.
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Nieuw project!?

Bericht door knutselsmurf »


Gisteren alvast een deel binnen gekregen. En er zat (nog) geen balhoofd of frameplaatje bij.
Gebruikersavatar
Leen
Gast
Reactions:

Re: Nieuw project!?

Bericht door Leen »

Krijg je hem in onderdelen Leon import van een zogenaamde schade motor?
Is bij een motor van 2003 toch niet nodig voor de bpm of zie ik iets over het hoofd?
Gebruikersavatar
Peter Twin
Member
Reactions: 99
Berichten: 501
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:52
Contacteer:

Re: Nieuw project!?

Bericht door Peter Twin »

Ik snap het niet. Je zou hem gaan ophalen, maar krijgt hem nu in delen binnen :kweenie:
Foto is volgens mij in Engeland genomen.... dus ook rechts stuur :4: ?
Wanneer krijg je die binnen?
...Geen Bobber....geen caferacer....wat dan? :boos:
0
Peter


U moet de groe(n)ten van HAK hebben!

petertwin@gmail.com

SREU#0172
Afbeelding
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Nieuw project!?

Bericht door knutselsmurf »

Gezien het tijdstip van het bericht, vandaag zou alles binnen moeten komen. Als alles binnen is een foto en het plan!!
Gebruikersavatar
Keesie
Gast
Reactions: 3
Berichten: 970
Lid geworden op: 10 feb 2008, 13:05
Contacteer:

Re: Nieuw project!?

Bericht door Keesie »

BEn benieuwd wat het wordt.Overigens was mijn Roadstar van bj. 2000 ook een 1600...Is amerikaanse uitvoering met als enig verschil auto richtingaanwijzers,mijlen op de teller en licht niet uit kunnen zetten.Volgens mij is de 1700 maar tijdelijk uitgebracht vanaf 2004.
0
SREU#0456
Afbeelding

You can t always get what you want
But if you try sometime you just might find you get what you need...
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Nieuw project!?

Bericht door knutselsmurf »

Nou de nieuwe aanwinst is binnen.

En het wordt geen Bopper, geen Chopper, geen Cafe racer en ook geen Bagger. Het blijft een standaard Roadstar, jaartal onbekend, maar wel schaal 1:12.

Een beetje secuur in elkaar LIJMEN en stofvrij ergens neerzetten is alles wat ik er aan doe. De eerste foto in dit topic is van het Internet afgeplukt, weet niet of het een Engelse foto is, Peter.
De foto van het blok in het krat is wel hier genomen, maar dat wordt een blokwissel voor een Wildstar eigenaar, geen lid.
Jaap uit Wolvega had al slim gereageerd waar ik in hemelsnaam die derde motor zou gaan neerzetten. Die is bekend, zoals meerdere mensen, met de zeer beperkte ruimte hier in Biddinghuizen. In Wolvega hebben we gisteren overigens ook een blokwissel gedaan en de nokkenassen vervangen. Erg gezellige dag en late avond is dat geweest!!
En hier een plaatje van de beschikbare ruimte, past echt geen derde motor bij. Heb daar ook geen tijd voor, twee motoren blijven gebruiken is ruim voldoende. :star: :star:

Sommigen onder ons hebben doen dit soort acties in april, meestal op de 1e van de maand. Maar het kan ook in december :26: :26: :27:
Allemaal hartelijk dank voor het meedenken en de geïnteresseerde vragen. Voor de meeste tot in Woudenberg en voor een aantal tot in Rotterdam. :24: :24:
Gebruikersavatar
Slagûr
WSFH-Support
Reactions: 86
Berichten: 576
Lid geworden op: 20 feb 2010, 22:23
Contacteer:

Re: Nieuw project!?

Bericht door Slagûr »

:4: :4: haha
0
Afbeelding

SREU#0691 LEO.
Gebruikersavatar
Jaap
Member
Reactions: 16
Berichten: 253
Lid geworden op: 10 apr 2014, 21:04
Contacteer:

Re: Nieuw project!?

Bericht door Jaap »

Haha, die Knutsel.

Gezellig was het zeker, en laat ook. Maar gewoon geweldig gezellig samen zwarte handen krijgen is toch prachtig. En oh ja, de werkbank is weer ruim dus mocht jij je vervelen:-)
0
Plaats reactie