Dik achterwiel

Dit forum is voor algemene en technische vragen voor de Wildstar XV-1600
Gebruikersavatar
Ouweruiter
Gast
Reactions: 0
Berichten: 53
Lid geworden op: 29 jul 2017, 16:25
Contacteer:

Re: Dik achterwiel

Bericht door Ouweruiter »

Dank allen zover. Het wordt dus gewoon netjes in het midden en ‘s voorzichtig informeren bij JVD.
0
Gebruikersavatar
Royal Joop
Member
Reactions: 131
Berichten: 1421
Lid geworden op: 12 jan 2008, 17:50
Contacteer:

Re: Dik achterwiel

Bericht door Royal Joop »

Mooie club he? Misschien moet je toch eens overwegen om lid te worden, alleen al voor de technische info. Maar je krijgt er ook een familie bij en die is nog veeeeeeeel waardevoller.
Ik zeg DOEN.
0
Royal Joop
ride BLACK NIGHT
royaljoop@chellol.nl
SREU#0168
ISRA# 16730
Gebruikersavatar
Ouweruiter
Gast
Reactions: 0
Berichten: 53
Lid geworden op: 29 jul 2017, 16:25
Contacteer:

Re: Dik achterwiel

Bericht door Ouweruiter »

Hé Joop, ik ben eigenlijk niet zo'n "club-mens", maar ik zit er toch hard over na te denken! Ben even langs gewipt bij het eindtreffen in Noord-Limburg afgelopen oktober en ik moet toegeven dat de gezelligheid en saamhorigheid ervan af druipt. En ik was er zeggen en schrijven een minuut of 20!
0
Gebruikersavatar
Ouweruiter
Gast
Reactions: 0
Berichten: 53
Lid geworden op: 29 jul 2017, 16:25
Contacteer:

Re: Dik achterwiel

Bericht door Ouweruiter »

Ok, duidelijk Leon!
0
Gebruikersavatar
Ouweruiter
Gast
Reactions: 0
Berichten: 53
Lid geworden op: 29 jul 2017, 16:25
Contacteer:

Re: Dik achterwiel

Bericht door Ouweruiter »

De dikke achterkant is zo goed als zeker veilig gesteld, met dank aan een uiterst genereuze Ralph en de bereidwillige medewerking van Titte (dank daarvoor!). Nu het volgende "probleem": ik ben van plan om een zwarte 14 inch fatbar ape te gaan gebruiken. Ik wil daarom over op zwarte stuurschakelaars/handles, etc.. Ik ben ze voor de Wildstar nog nergens tegengekomen. Heeft iemand ze, of weet iemand of er van een ander Star-model zwarte schakelaars etc. beschikbaar zijn waarvan de stekkers op de originele kabelboom van de Wildstar passen?

Alvast dank voor welke reactie dan ook....en iedereen de beste wensen!
0
Gebruikersavatar
Stosh
Member
Reactions: 70
Berichten: 2467
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:12
Contacteer:

Re: Dik achterwiel

Bericht door Stosh »

Stuurschakelaars leeghalen en spuiten met plastidip of de kapjes laten poedercoaten. En volgens mij zijn er zwarte stuurschakelaars van een roadstar warrior.
En over een paar weken heeft Jaap ( Bintang ) twee prachtige nieuwe 14 inch mat zwarte FAT apehangers in de aanbieding wellicht kan je eens contact met hem opnemen.
0
Gebruikersavatar
Ouweruiter
Gast
Reactions: 0
Berichten: 53
Lid geworden op: 29 jul 2017, 16:25
Contacteer:

Re: Dik achterwiel

Bericht door Ouweruiter »

Dank voor de reactie Stosh! Ik zat net even te kijken op youtube naar een filmpje van een "geblazen" Warrior en het viel me op dat die zwarte schakelaars en hendels had die wel erg lijken op die van een Wildstar. Ik zou inderdaad ook de boel leeg kunnen halen en tezamen met ander spul naar de plaatselijke poedercoater kunnen brengen. Aan de andere kant...ik wil eigenlijk de originele spullen die ik niet gebruik, bewaren en dan ook in de originele staat. Die les heb ik geleerd bij de verkoop van m'n ouwe Harley! Als ik de originele spullen erbij had gehad (ongeacht de staat!) dan had ik er zomaar tweeduizend euro meer voor gekregen. Die fat 14 inch ape van Bintang, dat lijkt me wel wat. Ik wil een oldskool ape gaan gebruiken, dus niet zo'n ding met aangelaste hoekstukken met gaten erin, maar een "standaard" model.
0
Gebruikersavatar
Stosh
Member
Reactions: 70
Berichten: 2467
Lid geworden op: 12 jan 2008, 00:12
Contacteer:

Re: Dik achterwiel

Bericht door Stosh »

volgens mij dit stuur..
https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q= ... 6266541339

FF kijken naar het stuur van de XV1900 Stratoliner
0
Afbeelding
Afbeelding

SREU#0184
Gebruikersavatar
Ouweruiter
Gast
Reactions: 0
Berichten: 53
Lid geworden op: 29 jul 2017, 16:25
Contacteer:

Re: Dik achterwiel

Bericht door Ouweruiter »

Nee,..het is echt een ouderwetse met afgeronde hoeken. Zoiets: https://www.amazon.com/Khrome-Werks-300 ... B011J6XU8C
0
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Dik achterwiel

Bericht door knutselsmurf »

Vandaag is hier ook weer een dik wiel de garage uit gereden. Wiel had hij al, maar wel met een ander motorblok!



https://photos.google.com/u/0/album/AF1 ... zyeZerVoye
Plaats reactie