Motor lekt benzine

Dit forum is voor algemene en technische vragen voor de Wildstar XV-1600
Plaats reactie
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Motor lekt benzine

Bericht door knutselsmurf »

Ik heb in het schema gekeken en de heater kabel splitst in twee aansluitingen. De heater verwarmt het aluminium deel en geen vloeistof. Ze hebben beide dezelfde carburateur, maar de Roadstar heeft maar 1 heater in het schema en de Wildstar heeft er 2.
Dus er hoeft geen tweede plug in. Maak je niet te druk en het is makkelijker om op 1 plaats te communiceren, dus niet appen, bellen, forum en facebook tegelijk. Ik weet zeker dat je de plug, waar geen platte stekker bij zit, gewoon kunt laten vervallen.
Gebruikersavatar
Reef
Member
Reactions: 88
Berichten: 1042
Lid geworden op: 28 apr 2015, 22:13
Contacteer:

Re: Motor lekt benzine

Bericht door Reef »

Dag Leon, ik zit in tijdnood vandaar dat ik overal mijn info haal. Als het ene medium niet werkt (er zijn ook mensen die een privéleven hebben) dan probeer ik het bij een ander. Vandaag nog niks kunnen doen omdat ik de juiste info niet had en zit ook middenin een verbouwing. Aan mijn motor sleutelen kost mij met tijd dan een ervaren sleutelaar. Ik zou het enorm jammer vinden als ik vrijdag niet met de motor kan. Er wordt mij aan alle kanten geadviseerd om olie voor de zekerheid ook te verwisselen. Zo blijf ik bezig... niet erg, maar dingen uitzoeken kost veel tijd en had ik liever in de winter gedaan...
0
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Motor lekt benzine

Bericht door knutselsmurf »

Ik vind dat olie- verhaal niet echt aannemelijk. Als je verbrandingsgas niet voorbij je zuigerveren kan zou dan een vloeistof dat wel kunnen?
Ik zou gewoon je beide sproeiers wisselen, PMS 2 en halve slag uitdraaien en je stationair af te stellen met je PMS. Ik ga ervan uit dat dan je oude Wildstar weer terug is.
Gebruikersavatar
Reef
Member
Reactions: 88
Berichten: 1042
Lid geworden op: 28 apr 2015, 22:13
Contacteer:

Re: Motor lekt benzine

Bericht door Reef »

We gaan ons best doen. :top:
0
Gebruikersavatar
Reef
Member
Reactions: 88
Berichten: 1042
Lid geworden op: 28 apr 2015, 22:13
Contacteer:

Re: Motor lekt benzine

Bericht door Reef »

Nou, er lijkt een wonder gebeurd te zijn. Heb de boel er weer op zitten en zowaar lijkt het te werken. Hij startte meteen en met een beetje gas liep hij vlot. Ff vrijdagochtend nieuwe olie en filter en dan gaan we het gewoon proberen 👍.
Toen ik hem uitzette liep er benzine vanaf de slang benzine kraan naar beneden. Heb de slangclip iets verzet (had ik helemaal tegen benzinekraan aan en nu lijkt het goed te zijn. Morgen maar even het blok schoonmaken, want die ik geel van de benzine en troep....moet niet hebben als die warm wordt tijdens het rijden dat ik ga vlammen als een paasvuur, al weet ik niet of dat zou kunnen....
0
Plaats reactie