Ik feliciteer mezelf: ik heb motor gereden!!!

De naam zegt het al, al je beste wensen, felicitaties etc. etc. kun je hier kwijt...
Gesloten
Gebruikersavatar
Thefons
Gast
Reactions:

Ik feliciteer mezelf: ik heb motor gereden!!!

Bericht door Thefons »

Vanmorgen vol enthousiasme mijn motor gestart: YES !

Stap een ging probleemloos!
Stap twee, tuinpoort volledig open, groenbak opzij, en controle op een vrije doortocht: ok!
Stap drie, op de motor plaatsnemen en rechtop zetten, jiffy opklappen: ging ietwat moeilijk, vergt gewenning.
Stap vier: koppeling inknijpen en met een been de motor overeind houden en met het andere been de éérste versnelling aanklikken: probleemloos!
Stap vijf: de koppeling langzaam op laten komen en wel de voorrem inknijpen: angstmomentje: je realiseren dat als je de motor niet onder controle kan houden ik in de scherpe bocht naar de achter poort vast kan komen te zitten. Ik hoef geen gas te geven, motor trek me stationair draaiend de tuin uit
Stap zes: stapvoets de motor schuin de tuin uit gedraaid, ik heb de hele breedte van de poort nodig om de bocht te maken en de motor moet schuin omdat anders spiiegels en stuur tegen de schuur schuren: gelukt!
Stap zeven: iets meer gas en met beide benen aan de grond de poort uit rijden! Whaaaa, dit lijkt al op rijden!
Stap acht : de motor voorom het huis gereden, voorzichtig de stoep op manouvreren en bij voortuin stoppen, jiffy uit, motor uit en even bijkomen! Dit was best een enerverende ervaring na 8,5 maanden revalidatie
Stap negen: het besluit is genomen: motorjas aan, helm en andere toebehoren aan en opnieuw de motor starten: die laat me niet in de steek: dagteller op nul, blik op oneindig en gaan met die banaan .....
Stap tien: een zeer korte route: Haarlem a200- onder Rottepolderplein door, bij Halfweg eraf, ringvaart over rechtaf langs de ringvaart rijden, bij Cruqius weer via Heemstede terug naar de woning! YES ik heb het gehaald!!! 23,8 km op de teller, de laatste paar kilometer merk je dat de linker arm tegen de pijngrens aan gestrekt moet worden, maar wat een heerlijk gevoel om weer te rijden!! :star:
Gebruikersavatar
Keesie
Gast
Reactions: 3
Berichten: 970
Lid geworden op: 10 feb 2008, 13:05
Contacteer:

Re: Ik feliciteer mezelf: ik heb motor gereden!!!

Bericht door Keesie »

Mooi man! :24: Geleidelijk steeds iets verder :star:
0
SREU#0456
Afbeelding

You can t always get what you want
But if you try sometime you just might find you get what you need...
Gebruikersavatar
Knaks
Gast
Reactions:

Re: Ik feliciteer mezelf: ik heb motor gereden!!!

Bericht door Knaks »

Jij komt er wel...
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 422
Berichten: 3755
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: Ik feliciteer mezelf: ik heb motor gereden!!!

Bericht door Kokkie »

Mooi Fons...rustig beginnen inderdaad...komt goed...

Tot snel een keer...

Kokkie
0
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Ik feliciteer mezelf: ik heb motor gereden!!!

Bericht door knutselsmurf »

Fons, gefeliciteerd met deze eerste rit. Ik ga er van uit dat er nog vele zullen gaan volgen.
Gebruikersavatar
HammR
Gast
Reactions: 2
Berichten: 771
Lid geworden op: 12 feb 2008, 19:14
Contacteer:

Re: Ik feliciteer mezelf: ik heb motor gereden!!!

Bericht door HammR »

Geweldig om te lezen! beetje bij beetje weer terug naar zo als t hoort! :top: :top:

Hênig an!
0
Groet'n,

Rene
Loat mer kuuln, 't löp wa lös!!
SREU#0177
Gebruikersavatar
Bartho
Member
Reactions: 21
Berichten: 900
Lid geworden op: 11 jan 2008, 23:40
Contacteer:

Re: Ik feliciteer mezelf: ik heb motor gereden!!!

Bericht door Bartho »

Mooi man, snap dat je het zat bent en graag wil rijden :preek: maar uitkijkuh hoar :20:
jou tijd komt heus wel
Bartho
0
:yahoo: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd! :yahoo:
Gebruikersavatar
Wolf
WSFH-Support
Reactions: 51
Berichten: 713
Lid geworden op: 15 jan 2008, 23:33
Contacteer:

Re: Ik feliciteer mezelf: ik heb motor gereden!!!

Bericht door Wolf »

Geweldig Fons, rustig aan verder opbouwen (en motorrijden heeft iets 'therapeutisch'.......)

Groet, Boris
0
- Bor(is) de Wolf -
SREU#0126
Afbeelding
Gebruikersavatar
Runner adri deemter
Gast
Reactions:

Re: Ik feliciteer mezelf: ik heb motor gereden!!!

Bericht door Runner adri deemter »

Super Fons, stap voor stap verder

Adri
Gebruikersavatar
Thefons
Gast
Reactions:

Re: Ik feliciteer mezelf: ik heb motor gereden!!!

Bericht door Thefons »

Thnx all... En dan ga je smiddags weer naar fysio: neemt de fysio meneer je schouder eens extra stevig onderhanden, yeah, tis voor ut goede doel, zeg je dan, de tranen uit de ogen wrijvend!
Heb al op buienradar gekeken: goed weer om mijn persoonlijke record motor rijden te verbreken! Denk aan een ritje motorcity om een nieuwe achterband te bestellen! Is goe voor 35km heen en terug, misschien meer als ik lekker door spaarnwoude ga crossen.
Heb er vet zin in
Gesloten