Leuke ontmoeting...Jaap en Eelkje

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Leuke ontmoeting...Jaap en Eelkje

Bericht door knutselsmurf »

Vandaag op bezoek geweest bij Jaap in Wolvega, een motorliefhebber en Star-rijder, net zoals zijn echtgenote Eelkje. Was bekend met de Star-rijders en kent een aantal leden.
Ik heb wat onderdelen van mijn donormotor geruild met voor mij bruikbare onderdelen. En dat heeft geleid tot langdurige gesprekken over van alles. Daarna zijn motor en die van Eelkje bewonderd. En met recht bewonderd, wat een beauty,s!!!
Ook de club nog besproken, maar niet opgedrongen.
Heb vanavond nog een bericht gestuurd om het gezellige moment nog even te benoemen.
En dit kreeg ik teruggestuurd:
Hallo Leon,

Het genoegen was wederzijds. Meteen toen Eelkje vanmiddag thuis kwam heb ik getracht mijn enthousiasme over te dragen en dat is gelukt. Met als gevolg; ik zit net de betaling af te ronden voor het lidmaatschap van WSFH. Ja hoor, beiden lid geworden. Na het bezoeken van de site en het bekijken van de filmpjes toch tot de conclusie gekomen dat er “normale” mensen rondlopen binnen de club. Tja, en als je er dan al zo lang tegenaan zit te hikken zoals wij dat deden moet je toch eens de knoop doorhakken. Nou, dat is dan vanavond gebeurd.

Dus, lotgenoot verwelkom ons maar bij de rest van de “familie” :top:

Voor wat betreft de ruchtbaarheid aangaande mijn “magazijntje” met onderdelen. Is altijd goed Leon. Weet wel dat ik dit gewoon in de verloren uurtjes en hobbymatig doe.

Voor de rest kijken Eelkje en ik er naar uit om binnenkort meer “sterretjes” te ontmoeten en gaan zeker mee met ride outs. Lijkt ons (vooral na het zien van de filmpjes) geweldig.

Laterrr,
Jaap en Eelkje
Dus ik ga er van uit dat we weer twee nieuwe leden en twee prachtige motoren rijker zijn binnen de club.
En hier wil alvast even een tipje van de (motor) sluier optillen, er zit een onderdeel op Jaap zijn motor waar ik vannacht niet van kan slapen, zo mooi.

Dus Jaap en Eelkje, welkom bij de club!!
Gebruikersavatar
MOD
Gast
Reactions: 1
Berichten: 4690
Lid geworden op: 03 jan 2008, 09:49
Contacteer:

Re: Leuke ontmoeting.

Bericht door MOD »

Goed werk van ons WSFH promotiie team :top: Leon jij mag bij het Eindtreffen een biertje extra :27:
Aanmelding is binnen:
Voornaam:
Eelkje
Achternaam:
Russchen
Nickname:
Grutte
Plaats:
8471DX
Wolvega
0
SREU#0001
"Die kleine Grüne" aka "The Lizz"
:sterk: 103 PK 183 NM :top:
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 422
Berichten: 3755
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: Leuke ontmoeting.

Bericht door Kokkie »

knutselsmurf schreef: er zit een onderdeel op Jaap zijn motor waar ik vannacht niet van kan slapen, zo mooi.
Leuke dochter? ;)

Welkom bij ons cluppie....hopelijk is jullie aanmelding snel verwerkt zodat je kan zien wat we samen weer allemaal kunnen gaan beleven dit jaar.
Ik zou zeggen, introduceer jezelf met een leuk stukje, inclusief foto's...daar zijn we altijd heel benieuwd naar!!

Kokkie
0
Gebruikersavatar
Runner adri deemter
Gast
Reactions:

Re: Leuke ontmoeting...Jaap en Eelkje

Bericht door Runner adri deemter »

topper die Knutselsmurf nu dus ledenwerfsmurf :4:


Runner Adri :24:
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Leuke ontmoeting...Jaap en Eelkje

Bericht door knutselsmurf »

Nee, ik ga niet met de eer strijken. Ik begreep uit het gezellige gesprek dat Jaap vorig jaar een goed gesprek heeft gehad met onze Johan en hij is regelmatig in contact met Bonne en Maria. Dus het pad was al geëffend.
@Mike, Jaap heeft inderdaad een leuke dochter, maar het ging mij om een zeeeeer uniek onderdeel, wat Jaap op zijn motor heeft zitten. Daar was ik ernstig van onder de indruk. Zoek het maar op bij de eerste Ride-Out.
Gebruikersavatar
Sheriff Lone Wolf
Gast
Reactions: 4
Berichten: 834
Lid geworden op: 29 sep 2011, 18:02
Contacteer:

Re: Leuke ontmoeting...Jaap en Eelkje

Bericht door Sheriff Lone Wolf »

Hahaha, en Jaap spreekt nog wel over "normale" mensen binnen de club. waar haalt em da :26: .


Greezt en welkom

Sheriff
0
Ons Pap is zo fier bij zo'n toffe club te behoren....
"No Bullshit"
Gebruikersavatar
Siep
Gast
Reactions:

Re: Leuke ontmoeting...Jaap en Eelkje

Bericht door Siep »

doe maar 2 cola !
volgens mij drinkt Leon geen bier.
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Leuke ontmoeting...Jaap en Eelkje

Bericht door knutselsmurf »

Mag ook koffie zijn, Siep, maar bier ios wel een unicum als ik dat drink. Als dat al gebeurd is het voor het gemak binnen een groepje mensen, makkelijk bestellen.
Gebruikersavatar
Jojo
Gast
Reactions:

Re: Leuke ontmoeting...Jaap en Eelkje

Bericht door Jojo »

Leon,

Waar moet ik ongeveer zoeken , heb meestal geen bril bij tijdens de ride out
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Leuke ontmoeting...Jaap en Eelkje

Bericht door knutselsmurf »

Het heeft een afmeting waarbij je geen bril nodig hebt, kijk naar het achterwiel.
Plaats reactie