even voorstellen: Hans Beekman

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
Gebruikersavatar
Willem Polman
Member
Reactions: 20
Berichten: 1334
Lid geworden op: 12 jan 2008, 12:35
Contacteer:

Re: even voorstellen: Hans Beekman

Bericht door Willem Polman »

Hallo Hans,

Welkom bij deze mafkezen. Als Renkumer zit je zowat bij Rebel57 (Johan/wageningen Hoog), Brug (Ed/Ede) en mij (Willem/Bennekom), om de hoek. Alleen de hucht zit er tussen. Ik had nog wat adresjes, maar je bent al voorzien. Johan is 1 van de top mechanici, diagnostici en reparatici in de club. Ik adviseer je met hem contact op te nemen voor een algemene check zo voor de winter. Eerst zelf wat rijden en dingen noteren die je niet lekker zitten. misschien kunnen we eens buurten. Of meld je aan voor de eerstvolgende ride out. Zie je heel veel leden en bikes. Ik zelf kan erg weinig bij de ride outs zijn, maar rijden doe ik tussendoor genoeg. Je kunt me regelnatig rond en in Renkum voorbij zien tuffen. Zelf jaren in Renkum en Heelsum gewoond.
0
Gebruikersavatar
Dwaler
Gast
Reactions:

Re: even voorstellen: Hans Beekman

Bericht door Dwaler »

Hoi Willem, leuk dat ik bij de club van mafkezen mag zijn. Rij ook regelmatig door de week omdat ik"rentenier".Als je eens in de buurt van de tennisbaan/hogenkampseweg en er naast een appartementenblok aan de Bakkershaag/Simon de Vliegerstraat 5 komt, dan rij ik graag mee. Ook denk ik dat ik de eerste aankomende rit mee wil rijden m.v.g. Hans.
Plaats reactie