Bikkel stopt

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
Gebruikersavatar
Bikkel
Gast
Reactions: 1
Berichten: 1728
Lid geworden op: 03 jan 2008, 19:49
Contacteer:

Bikkel stopt

Bericht door Bikkel »

Hallo,
Ik weet dat ik niks meer mag plaatsen op het forum, maar wil toch dit melden en hoop dat het niet verwijderd word.
Ik wil iedereen bedanken voor de super tijd en mooie herinneringen.
Het doet mij echt pijn deze beslissing te nemen. Maar de wsfh is niet meer de wsfh die het was, in mijn gevoel.
Ik ga als oud bestuurslid niet tegen het nieuwe bestuur schoppen.
Heb altijd geroepen, tegen mensen die alleen maar commentaar hadden, " als de koers van de club je niet bevalt, dan ga je toch weg".
Ik hoop dat de wsth nog een mooie tijd als club heeft en dat jullie nog mooie dingen kunnen beleven. En hoop jullie als vrienden nog vaak te zien, de wsfh zit altijd in mijn hart. En zoals al eerder gezegd is, het maakt niet uit welke badge je draagt, het gaat erom wie je bent.

Groetjes Martin (Bikkel)
1
Afbeelding
SREU #0004

Afbeelding
Leef nu, je bent langer dood dan levend.
Gebruikersavatar
Leen
Gast
Reactions:

Re: Bikkel stopt

Bericht door Leen »

Hoi Martin het zat eraan te komen, je beslissing is weloverwogen en zonder rancune genomen, het ga je goed bij je nieuwe club bedankt voor je geweldige inzet en gastvrijheid al die jaren bij de WSFH we komen elkaar vast nog wel eens tegen, ga je goed pik zoals je altijd zei :27:
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Bikkel stopt

Bericht door knutselsmurf »

Martin, ik wens je langs deze weg heel veel plezier bij de Star Riders. We hebben het buiten dit forum al het nodige besproken. We hebben nog steeds contact en ik hoop dat dit zo blijft. En we blijven allemaal nog steeds Star rijders, dus blijven we ook nog steeds een beetje familie. :star:

# volgens mij mag jij hier altijd iets plaatsen!!!
Gebruikersavatar
zombie
Gast
Reactions:

Re: Bikkel stopt

Bericht door zombie »

Hey kerel of pik zoals we mekaar altijd noemden tijden veranderen helaas, jammer je bent een kerel met een hart van goud erg jammer dat je stopt we hebben leuke tijden gehad in binnen en buitenland .
Hoop dat je in de nieuwe groep of club je ei weer kwijt kan we zullen mekaar wel weer tegen komen.
Groetjes van ons uit het zuiden.
Gebruikersavatar
Appie
Gast
Reactions: 11
Berichten: 188
Lid geworden op: 17 mei 2011, 10:10
Contacteer:

Re: Bikkel stopt

Bericht door Appie »

Hey pisvlek;
Jammer maar het zat er wel aan te komen.
No hard feelings, we treffen elkaar vast nog eens.👊
1
Afbeelding
Afbeelding
Zonder problemen zijn oplossingen overbodig.
SREU 744
Gebruikersavatar
Zwarzenekkerdt
WSFH-Support
Reactions: 26
Berichten: 1379
Lid geworden op: 13 jan 2008, 11:19
Contacteer:

Re: Bikkel stopt

Bericht door Zwarzenekkerdt »

Martin,

Dank voor jou inzet in de wsfh al die jaren.
Het ga je goed bij de SRH en we komen elkaar vast nog wel tegen.
0
Met groeten,

Zwarzenekkerdt

All that matters doesn't mean a thing without love for the sake of life....
Gebruikersavatar
Royal Joop
Member
Reactions: 131
Berichten: 1421
Lid geworden op: 12 jan 2008, 17:50
Contacteer:

Re: Bikkel stopt

Bericht door Royal Joop »

He Pisvlek, het zal wel mijn ouderdom zijn, maar er verandert niet zoveel hoor. Maar volgens mij zijn het allemaal dezelfde vrienden als vroegerrrrrr en bij sommige ook altijd min of meer dezelfde irritaties over elkaar. Maar misschien houden we daarom wel allemaal van elkaar. Zonder wrijving geen glans.

Maar ik hoop dat je snel weer terug komt en zo niet dan komen we elkaar vast nog wel tegen Martin.
Ga je goed.
1
Afbeelding
Royal Joop
ride BLACK NIGHT
royaljoop@chellol.nl
SREU#0168
ISRA# 16730
Gebruikersavatar
Brug
Member
Reactions: 76
Berichten: 841
Lid geworden op: 17 feb 2010, 13:28
Contacteer:

Re: Bikkel stopt

Bericht door Brug »

Hey Martin,
Jammer dat het zo gaat, maar ik heb toch alleen goede herinneringen aan jou.
Met respect wens ik je al het goede ( niet alleen voor 2020 ) in je verdere leven.
We komen elkaar wel weer tegen.
1
Afbeelding
Afbeelding
true love never dies
Gebruikersavatar
Bartman
Member
Reactions: 108
Berichten: 1197
Lid geworden op: 13 jan 2008, 14:45
Contacteer:

Re: Bikkel stopt

Bericht door Bartman »

Hey Martin.
Zoals je zelf al aanhaalde moet je daar zijn waar je je zelf het prettigst voelt. Ik ben blij dat je dat weer gevonden hebt. Hoe wij over elkaar denken staat los van adres, religie, of What so ever.
Ik blijf je een topgozer vinden. Er is voor jou altijd een plek bij ons. Het ga je goed. We zullen elkaar vast wel weer zien..........
1
Afbeelding
Groeten Bartman.
Drive wise - drive Wildstar.

SREU#0222
Afbeelding
Gebruikersavatar
Grote Wim
Gast
Reactions: 140
Berichten: 2651
Lid geworden op: 12 jan 2008, 10:56
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: Bikkel stopt

Bericht door Grote Wim »

Hey pik, bedankt voor al die jaren dat we hebben samen gewerkt met het organiseren van het treffen. We gaan elkaar vast weer eens tegen komen. Ga je goed bij de Star-Riders en de groetjes aan Silvia.
1
Afbeelding
.
116db
.**.
SREU#0131
Afbeelding
Ik ben gek op muziek,vooral op een volle Blues en strakke Rock
Plaats reactie