voorstellen Remco

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
Gebruikersavatar
Herpie
Gast
Reactions:

voorstellen Remco

Bericht door Herpie »

Nou nog maar een keer proberen eerste keer niet gelukt. Ben niet z n computer man.

Hallo Wildstar fans.

Ik ben Remco getrouwd 47 jaar jong en heb een dochter van bijna 18. En kom uit Haarlem
Na een jaartje of 10 kijken- overwegen-afwachten nu dan eindelijk de sprong genomen en een Wildstar aangeschaft.
Voor de aanschaf div motoren mogen berijden maar de Wildstar bleef altijd trekken. Twee weken geleden weer eens wezen kijken en was meteen verlieft.Kreeg een mooie prijs voor mijn cb 1300 dus tot de koop over gegaan. Moet wel erg wennen aan de geluiden die het blok maakt ben al twee keer langs een monteur geweest omdat ik het niet vertrouwde.Maar wat ik hoor schijnt zo te horen. Ben nu gerust gesteld en heb spullen besteld voor een beurt dus ga ik volgende week de Wildstar verwennen.
Wildstar komt uit 2000 en heeft 25000 gelopen. Hoop op deze ontmoetingsplaats veel te weten te komen over de Wildstar.

groeten Remco :24:
Gebruikersavatar
Reef
Member
Reactions: 88
Berichten: 1042
Lid geworden op: 28 apr 2015, 22:13
Contacteer:

Re: voorstellen Remco

Bericht door Reef »

Welkom Remco....zou als ik jou was ook ff lid worden van deze leuke club met net zulke leuke mensen! Fotootje plaatsen van de motor is ook altijd welkom :top:

Dat van de geluiden herken ik wel...hoort er inderdaad bij. Op een gegeven moment leer je de motor wel kennen en weet je wat wel en niet zo hoort ;)
0
Gebruikersavatar
Grote Wim
Gast
Reactions: 140
Berichten: 2651
Lid geworden op: 12 jan 2008, 10:56
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: voorstellen Remco

Bericht door Grote Wim »

Remco welkom, aan de Wildstar ga je veel plezier aan beleven top motor.
0
.
116db
.**.
SREU#0131
Afbeelding
Ik ben gek op muziek,vooral op een volle Blues en strakke Rock
Gebruikersavatar
Slagûr
WSFH-Support
Reactions: 86
Berichten: 578
Lid geworden op: 20 feb 2010, 22:23
Contacteer:

Re: voorstellen Remco

Bericht door Slagûr »

Welkom Remco!
Goede keuze zo'n Wildstar.
Vindt het geweldig dat rauwe geluid.
Elke keer als ik hem start heb ik een glimlach van oor tot oor :stoer:
0
Afbeelding

SREU#0691 LEO.
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: voorstellen Remco

Bericht door knutselsmurf »

Nou, Remco, welkom hier op het forum. En aan de reacties te zien heb je dus een motor gekocht die zijn eigen geluid heeft.
Het zijn nu niet bepaald de bekende naaimachientjes, maar het is wel een erg betrouwbare motor waar je veel plezier van gaat krijgen.
Een ton op de teller is geen uitzondering, die motor kan dat makkelijk hebben, de piloot moet de tijd hebben om het er op te zetten.
Je bent hier in ieder geval op het juiste adres, heel veel Star liefhebbers bij elkaar hier, verdeeld over het hele land. Dus altijd wel een aantal bij jou in de buurt.
En in ons Nederland zit eigenlijk iedereen in de buurt!!
Gebruikersavatar
Runner adri deemter
Gast
Reactions:

Re: voorstellen Remco

Bericht door Runner adri deemter »

Welkom Remco,

Veel veilige km toegewenst

Adri
Gebruikersavatar
Jack
Member
Reactions: 14
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 sep 2013, 21:59
Contacteer:

Re: voorstellen Remco

Bericht door Jack »

Welkom een goede keuze
0
Gebruikersavatar
Frank
Member
Reactions: 39
Berichten: 1174
Lid geworden op: 26 aug 2009, 18:40
Contacteer:

Re: voorstellen Remco

Bericht door Frank »

welkom
0
SREU#0109

Afbeelding
Gebruikersavatar
Leen
Gast
Reactions:

Re: voorstellen Remco

Bericht door Leen »

Welkom Remco bij deze fantastische club, er is veel technische kennis aanwezig en op het treffen zijn zowel de Fanshop als Titte met veel onderdelen en accessoires aanwezig.
Gebruikersavatar
WSFH Fanshop
Gast
Reactions:

Re: voorstellen Remco

Bericht door WSFH Fanshop »

Welkom Remco,

bij deze club als je zin hebt breng eens een bezoekje aan de webpagina van de Fanshop voor o.a. aangeboden WSFH artikelen maar ook gebruikte onderdelen van fans.
Als je jezelf daarop registreert kun je jezelf ook abonneren op de nieuwsbrief, handig om op de hoogte te blijven als er iets nieuws wordt geplaatst of andere zaken die voor de fans interessant kunnen zijn.

http://www.wsfh.nl/fanshop/

Zodra je als member geregistreerd staat kun je voor uitleg terecht op: Hoe te bestellen

veel plezier bij de club,
Plaats reactie