Hi

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
Gebruikersavatar
Fexjo
Gast
Reactions:

Hi

Bericht door Fexjo »

Hi all,

Ik ben Edwin en ik kom uit Deventer, recent heb ik een wildstar aangeschaft uit 2004. Klm stand 13500 klm. Ik heb in het verleden altijd op een shadow vt 1100 ace 2 gereden. Deze had ik helemaal uit elkaar gehaald en alles vervangen en het frame gepoedercoated enzzz. Dat was de shadow. Nadat deze gereed was heb ik hem verkocht. Waarom, ik wilde wat zwaarders hebben. Lang verhaal kort. Ik ben nu de gelukkig eigenaar van een dikke 1600 cc

Kortom ik wil hier lekker meebabbelen over de "stars"

Mvg Edwin
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Hi

Bericht door knutselsmurf »

Welkom, Edwin, hier valt in ieder geval genoeg te babbelen over de "Stars". Als lid kun je wel veel mer babbelen, ook vaak over technische onderwerpen. En je bent dan meteen lid van een gezellige club, waarbij eigenlijk niets "Moet" en bijna alles "Mag".
Vaak samen een leuke rit rijden en je kunt ook gebruik maken van de diverse technische steunpunten voor allerlei onderhoud en aanpassingen. Maar ik begrijp uitje verhaal dat je zelf ook wel technisch bent.
Mogelijk tot ziens.
Gebruikersavatar
Zorro
Gast
Reactions: 3
Berichten: 84
Lid geworden op: 05 mei 2014, 15:27
Contacteer:

Re: Hi

Bericht door Zorro »

Welkom Edwin.
0
---SREU#0904---
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Frank
Member
Reactions: 39
Berichten: 1174
Lid geworden op: 26 aug 2009, 18:40
Contacteer:

Re: Hi

Bericht door Frank »

welkom
0
SREU#0109

Afbeelding
Gebruikersavatar
Fexjo
Gast
Reactions:

Re: Hi

Bericht door Fexjo »

Dank allen,

@Knutsel, ik ben inderdaad redelijk technisch, het is meer in de vorm van logisch nadenken en ik ben vooral van het doen, indien er problemen zijn waar ik niet uit kom, dan is er internet. Ik moet zeggen ik kom daar best ver mee :) indien je toch wilt kijken is dat te hier te zien, dan krijg je een kleine indruk. MAAR ik had jouw project gelezen en ben daar onder de indruk van. Ik heb een gezonde nieuwsgierigheid en wil altijd alles weten ;) Dus ik zal maar zo eens "langs" komen op het forum.

@ Zorro / Frank Thnx.
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: Hi

Bericht door knutselsmurf »

Is inderdaad een aardige metamorfose, mooie unieke motor geworden. En daar draait het bij de meeste rijders uiteindelijk om, een mooie motor geheel naar eigen wens.
Dus ik zie je vanzelf weer langs komen, via het forum of gewoon "Life".
Gebruikersavatar
Brug
Member
Reactions: 76
Berichten: 841
Lid geworden op: 17 feb 2010, 13:28
Contacteer:

Re: Hi

Bericht door Brug »

welkom bij deze club :34:
0
Afbeelding
true love never dies
Gebruikersavatar
Fexjo
Gast
Reactions:

Re: Hi

Bericht door Fexjo »

Helemaal goed.

Thnx all!
Gebruikersavatar
Slagûr
WSFH-Support
Reactions: 86
Berichten: 578
Lid geworden op: 20 feb 2010, 22:23
Contacteer:

Re: Hi

Bericht door Slagûr »

Welkom Edwin!
0
Afbeelding

SREU#0691 LEO.
Gebruikersavatar
Jaap
Member
Reactions: 16
Berichten: 253
Lid geworden op: 10 apr 2014, 21:04
Contacteer:

Re: Hi

Bericht door Jaap »

Wolkom Edwin
0
Plaats reactie