hallo effe voorstellen....Johnny

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
Gebruikersavatar
johnny
Gast
Reactions:

hallo effe voorstellen....Johnny

Bericht door johnny »

hallo,
Ik ben Johnny, en de trotse bezitter van een xv1900, heb hiervoor V-Max gereden en een motorscooter, ik woon in Rotterdam en hoop op een plezierig lidmaatschap, maat van mij heeft "jullie" bij mij aanbevolen (Wilco).
Tot ziens/horens
Gebruikersavatar
Nightflight
Gast
Reactions:

Re: hallo effe voorstellen

Bericht door Nightflight »

Welkom bij dit mooie cluppie...

Als je in Rotterdam woont, dan zullen we in de toekomst vast wel eens oprijden naar een ride-out of treffen.

Groeten uit Vlaardingen
Gebruikersavatar
HammR
Gast
Reactions: 2
Berichten: 771
Lid geworden op: 12 feb 2008, 19:14
Contacteer:

Re: hallo effe voorstellen

Bericht door HammR »

Van harte welkom! krijg je geen spijt van.
0
Groet'n,

Rene
Loat mer kuuln, 't löp wa lös!!
SREU#0177
Gebruikersavatar
WSFH Fanshop
Gast
Reactions:

Re: hallo effe voorstellen

Bericht door WSFH Fanshop »

Welkom Johnny,

bij deze club als je zin hebt breng eens een bezoekje aan de webpagina van de Fanshop voor o.a. aangeboden WSFH artikelen maar ook gebruikte onderdelen van fans.
Als je jezelf daarop registreert kun je jezelf ook abonneren op de nieuwsbrief, handig om op de hoogte te blijven als er iets nieuws wordt geplaatst of andere zaken die voor de fans interessant kunnen zijn.

http://www.wsfh.nl/fanshop/

Zodra je als member geregistreerd staat kun je voor uitleg terecht op: Hoe te bestellen http://wsfh.nl/phpBB2012/viewtopic.php?f=98&t=3506

veel plezier bij de club,
Gebruikersavatar
Leen
Gast
Reactions:

Re: hallo effe voorstellen

Bericht door Leen »

Welkom Johnny, bij deze geweldige club, dat Wilco je dit heeft aangeraden begrijp ik want wanneer er met een HD bij deze club gereden zou mogen worden is die denk ik in 2 seconden terug :this:

Misschien krijgen we hem nog wel eens zover dat die weer over stapt naar een Yamaha ;)
Gebruikersavatar
Jojo
Gast
Reactions:

Re: hallo effe voorstellen

Bericht door Jojo »

Welkom, en oprijden vanuit Rozenburg en Hellevoetsluis
Gebruikersavatar
knutselsmurf
Gast
Reactions:

Re: hallo effe voorstellen

Bericht door knutselsmurf »

Hallo, Jonhnny, welkom bij de club. Je kent Wilco vast en zeker uit je V-Max tijd. Ik heb er ook nog een in de schuur staan. Is wel een heel andere motorfiets, moet vast nog wel even wennen.


Het oer-model.
Ik heb van Wilco begrepen dat zijn V-Max er iets anders uit zag en ook anders reed.
Gebruikersavatar
Slagûr
WSFH-Support
Reactions: 86
Berichten: 576
Lid geworden op: 20 feb 2010, 22:23
Contacteer:

Re: hallo effe voorstellen

Bericht door Slagûr »

Welkom Johnny!
0
Afbeelding

SREU#0691 LEO.
Gebruikersavatar
Runner adri deemter
Gast
Reactions:

Re: hallo effe voorstellen

Bericht door Runner adri deemter »

Welkom Johny

zie je vast bij een ride-out
Gebruikersavatar
Joop
Member
Reactions: 71
Berichten: 1310
Lid geworden op: 08 feb 2008, 19:27
Contacteer:

Re: hallo effe voorstellen

Bericht door Joop »

knutselsmurf schreef:Hallo, Jonhnny, welkom bij de club. Je kent Wilco vast en zeker uit je V-Max tijd. Ik heb er ook nog een in de schuur staan. Is wel een heel andere motorfiets, moet vast nog wel even wennen.


Het oer-model.
Ik heb van Wilco begrepen dat zijn V-Max er iets anders uit zag en ook anders reed.
Is de schuur gegroeid???????? :shock:
0
Afbeelding

SREU#0150
Afbeelding
Plaats reactie