Afscheid Meindert Leloux

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
Gebruikersavatar
Leloume
Star Friend
Reactions: 0
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2022, 23:42
Contacteer:

Afscheid Meindert Leloux

Bericht door Leloume »

Als oud-lid van het eerste uur sinds 2001 wil ik via deze weg afscheid nemen van de club en met name de leden van het eerste uur. Bij de oprichting was het de ambitie om geen echte club op te richten maar meer een vriendengroep toen nog uitsluitend Wildstar rijders voor toertochten en gezamenlijke inkoop onderdelen enz. Gaandeweg werd de groep groter en werd er toch een echte club met een bestuur opgericht. Ik was er in 2003 bij toen het eerste internationale treffen werd georganiseerd in het Harzgebergte en ook bij latere treffens. De club werd steeds groter en de toertochten omvatten vaak meer dan 60 motoren. Met 60 motoren met loud pipes door kleine dorpjes rijden vond ik teveel van het goede alsook aanrijdingen onderling omdat sommigen correct formatierijden niet beheersten. Ik ben toen helaas afgehaakt. Ik heb nu mijn nog in topconditie verkerende gepimpte Wildstar bj 1999, origineel two-tone red aan mijn neef overgedaan en vanwege ziekte op 72 jarige leeftijd met motorrijden gestopt. Ik wens jullie allemaal al het goede. Meindert Leloux

Afbeelding
0
Gebruikersavatar
Bestuur
Bestuur
Reactions: 174
Berichten: 180
Lid geworden op: 13 feb 2012, 22:07
Contacteer:

Re: Afscheid Meindert

Bericht door Bestuur »

Hallo Meindert, (en Marga)

Leuk stukje, das inderdaad al lang geleden zeg. (Ik ken je geloof ik niet persoonlijk, maar who cares).
Sorry voor de late reactie, er speelde nogal wat de laatste tijd.

We hebben net het 20 jarig jubileum gevierd van onze club, zou leuk geweest zijn als we je daar hadden kunnen ontmoeten.
Helaas zijn niet alle gegevens, zeker van zo lang geleden, meer up to date. (hadden ze toen al e-mail ;) )

Ik kan je wel een link toesturen met hele oude foto's als je dat leuk vindt.

Ik zie dat je tot 2013 zo'n beetje lid bent geweest, en weet inderdaad dat er toen een heel vervelend incident is geweest tijdens een ride-out.
Toch goed dat je het hier aanhaalt om iedereen scherp te houden.
We proberen de R.O. regels zo goed als mogelijk te maken, alhoewel het er ondertussen best veel zijn, en dat eist toch wat discipline om zo af en toe eens door te nemen en om je er aan te houden.

Mooi dat je bike rustig doorpruttelt onder de kont van een familie-lid.
Laat hem gerust contact opnemen om eens kennis te maken met ons als hij dat leuk vindt.
Op onze website, www.wsfh.nl, kan hij al allerhande info vinden, en hier op het forum ook.

Wie weet komt er hier nog iemand uit "jouw tijd" met een reactie.

Geniet van je Biker-Pensioen, wie weet tot ziens, zwaaiend naar een mooie stoet Star-Motoren,

Kokkie
1
Afbeelding
Plaats reactie