door knutselsmurf » 23 jan 2019, 16:01
Is het dan een nieuwe of een gereviseerde? heb wel wat filmpjes gezien van revisie, maar dat stelde niet veel voor.
Link
Het enige constructieve wat ik hier zag was het schoon schuren van de collector en de groeven schoonmaken.
Ik ga de startmotor er nog een keer af halen, wisselen met de Roadstar en bezien wat het verschil is. Als het verschil aanmerkelijk is gaat de "slechte" nog een keer open en ga ik de puntjes op de I zetten. Want dan is er in het voorafgaande circuit niets mis.
Nog even een andere, elektrische vraag. Bij Jaap ging er een behoorlijke stroom door de kabels ven de Wildstar heen richting startmotor. Dat kwam van een stevige dieselaccu via een paar startkabels. Waar zou er dan een "lek" kunnen zitten?? De stroomkring was aardig goed gesloten, gezien de snelle opwarming van de kabels. Die stroom moet wel ergens de startmotor kunnen passeren, van de plus via de startmotor naar min. Dit laatste even voor mijn beeldvorming en begrip.
Is het dan een nieuwe of een gereviseerde? heb wel wat filmpjes gezien van revisie, maar dat stelde niet veel voor.
[youtube]PdnQ5xv6Ulk[/youtube]
Het enige constructieve wat ik hier zag was het schoon schuren van de collector en de groeven schoonmaken.
Ik ga de startmotor er nog een keer af halen, wisselen met de Roadstar en bezien wat het verschil is. Als het verschil aanmerkelijk is gaat de "slechte" nog een keer open en ga ik de puntjes op de I zetten. Want dan is er in het voorafgaande circuit niets mis.
Nog even een andere, elektrische vraag. Bij Jaap ging er een behoorlijke stroom door de kabels ven de Wildstar heen richting startmotor. Dat kwam van een stevige dieselaccu via een paar startkabels. Waar zou er dan een "lek" kunnen zitten?? De stroomkring was aardig goed gesloten, gezien de snelle opwarming van de kabels. Die stroom moet wel ergens de startmotor kunnen passeren, van de plus via de startmotor naar min. Dit laatste even voor mijn beeldvorming en begrip.