FF voorstellen
FF voorstellen
hoi allemaal
mijn naam is Wout, kom uit Heerlen (limbabwe), ben 54 jr, na 22 jaar vrachtwagen sinds 10 jr afgekeurd, heb sinds kort een Wildstar uit '99, en jaaaa, ben er heel blij mee,
motorverleden, van alles gehad in de loop der tijd, van n RD350, XL500, CBX, Super Tenere, GS850, Shadow 1100, Monster600,
Moto Guzzi V11, CBR F4I naar Wildstar, zal nog wel t een en ander vergeten zijn ( Altzheimer Light ),
Hoop dat ik hier bij jullie techneuten misschien het een en andere antwoord kan krijgen op probleempjes, of technische vragen,
dan weten jullie nu alles op mn pincode na, wilde m erbij zetten, maar door die Altzheimer weer vergeten
mijn naam is Wout, kom uit Heerlen (limbabwe), ben 54 jr, na 22 jaar vrachtwagen sinds 10 jr afgekeurd, heb sinds kort een Wildstar uit '99, en jaaaa, ben er heel blij mee,
motorverleden, van alles gehad in de loop der tijd, van n RD350, XL500, CBX, Super Tenere, GS850, Shadow 1100, Monster600,
Moto Guzzi V11, CBR F4I naar Wildstar, zal nog wel t een en ander vergeten zijn ( Altzheimer Light ),
Hoop dat ik hier bij jullie techneuten misschien het een en andere antwoord kan krijgen op probleempjes, of technische vragen,
dan weten jullie nu alles op mn pincode na, wilde m erbij zetten, maar door die Altzheimer weer vergeten
Re: FF voorstellen
Welkom op ons forum, je zal nog niet zo heel veel reakties krijgen dit weekend, ons jaarlijks weekend begint vandaag en daar zullen de meesten nu voor aan het inpakken zijn.
ok, bedankt voor je reactie, ik heb heel veel tijd, hahahaaaa
Voordat de boel losbarst toch nog ff snel welkom geheten van mijn kant!
0
Groet'n,
Rene
Loat mer kuuln, 't löp wa lös!!
SREU#0177
Rene
Loat mer kuuln, 't löp wa lös!!
SREU#0177
- Elfomonte
- R.I.P.
- Reactions: 36
- Contacteer:
hallo wout welkom op dit forum, veel plezier met de wildstar.
een goede keus.
groet bert
een goede keus.
groet bert
0
bedankt voor de reacties alvast, en ja, ik hoop ook dat ik n goede keus heb gemaakt, tot nu toe bevalt hij t beste van alles wat ik al heb gehad 
ff ter verduidelijking waarom mijn keus, toen ik vorige zomer met 250 langs Berlijn vloog op mn CBR dacht ik, dit gaat ooit n keer fout, want het ging sneller dan ik kon denken, whahahahahaaaa, Daarbij n vrouw die me de huid vol schold, en kinderen die me ter plekke naar n psychiator wilde brengen, heb ik maar gekozen om voortaan lekker RELAXXXXXXXX te rijden, en op deze manier misschien nog n keer 60 te worden
hallo Wout welkom zelf kom ik ook uit Heerlen , ik zou zeggen tot ziens
rene62
rene62
0
SREU#0385

dankjewel Rene, leuk, ook uit Heerlen, Wat is de wereld toch klein, niet