voorstellen
Re: voorstellen
Welkom Wiebe,
Als je een W* in top conditie zoekt moet je voor deze gaan http://wsfh.nl/forum/viewtopic.php?f=31&t=10941 je moet wel van het model houden natuurlijk.
Anders eens een berichtje naar Titte doen die heeft ook nog wel eens wat te koop.
Als je een W* in top conditie zoekt moet je voor deze gaan http://wsfh.nl/forum/viewtopic.php?f=31&t=10941 je moet wel van het model houden natuurlijk.
Anders eens een berichtje naar Titte doen die heeft ook nog wel eens wat te koop.
- Zwarzenekkerdt
- WSFH-Support
- Reactions: 52
- Contacteer:
Wiebe,
Welkom. De machine die Leen aangeeft is top mits idd het model je aanstaat. Technisch gezien is er geen betere.
Welkom. De machine die Leen aangeeft is top mits idd het model je aanstaat. Technisch gezien is er geen betere.
0
Met groeten,
Zwarzenekkerdt
All that matters doesn't mean a thing without love for the sake of life....
Zwarzenekkerdt
Welkom, Wiebe, voor Wildstar info zit je hier goed. Onderschrijf de kwaliteit van de hier genoemde Wildstar.
Verder na aanschaf ook de meest geschikte plek voor gezellige ritten, gezamenlijke activiteiten en veel technische kennis. En zeker als lid van deze club.
Verder na aanschaf ook de meest geschikte plek voor gezellige ritten, gezamenlijke activiteiten en veel technische kennis. En zeker als lid van deze club.
Hallo Wiebe, welkom hier op het forum.
Je kan de advertentie niet zien die hierboven wordt aangehaald, die is alleen voor leden toegankelijk.
Hieronder een paar foto's van de werkelijk prachtige bike. Ziet er niet alleen mooi uit, maar is echt in topconditie, is het "kindje" van onze club-techneut Stosh. Ik weet eigenlijk niet zeker of hij hem nu al te koop wil aanbieden buiten de club...want eigenlijk hoort de bike thuis bij "ons"...
Als je meer info wil zal Stosh hier wel reageren....succes,
Kokkie

Je kan de advertentie niet zien die hierboven wordt aangehaald, die is alleen voor leden toegankelijk.
Hieronder een paar foto's van de werkelijk prachtige bike. Ziet er niet alleen mooi uit, maar is echt in topconditie, is het "kindje" van onze club-techneut Stosh. Ik weet eigenlijk niet zeker of hij hem nu al te koop wil aanbieden buiten de club...want eigenlijk hoort de bike thuis bij "ons"...
Als je meer info wil zal Stosh hier wel reageren....succes,
Kokkie
0
Goede service, Mike, hebben wij weer niet bij stil gestaan. Wij Wiebe allemaal gek maken met een mooie Wildstar, kan hij hem niet eens zien.
Dank Mike net als de anderen heb ik hier ook niet over nagedacht.
Ik heb het al vaker gezegd, Mike denkt altijd in oplossingen. Pragmatisch denken van een piloot!!!
Weinig over laten aan het toeval.
Weinig over laten aan het toeval.
Mijn wildstar is ook te koop
Bij interesse hoor ik het wel
Bij interesse hoor ik het wel
- Zwarzenekkerdt
- WSFH-Support
- Reactions: 52
- Contacteer:
Volgens mij had Stosh er nu een 14" ape op gezet.
Rijd voor iedereen prima.
Rijd voor iedereen prima.
0
Met groeten,
Zwarzenekkerdt
Zwarzenekkerdt