Even voorstellen: richard
Even voorstellen: richard
Hallo allemaal,
Na een geslaagd weekend in balkbrug waar ik een aantal van jullie al heb ontmoet heb ik mijn dragstar verkocht.
Ik woon in Groningen, ben getrouwd en heb 3 kids.
Sinds twee weken ben ik nu de eigenaar van een mooie wildstar. Hier wil ik nog het een en ander aan veranderen dus tips en trucs zijn welkom.
Ik wil in elk geval:
Side mount kenteken.
Achterlicht wat strak op het spatbord ligt(tzt wil ik het achterspatbord helemaal strak maken)
Kleine knipperlichten voor en achter
Achterkant verlagen
Ander stuur
Andere spiegels
Zit nu een Vance & hines classic 2 systeem onder en zou graag zo'n verstelbaar systeem als Jekyll willen
Heb nog een kuryakyn hypercharger liggen maar weet niet waar die af komt dus moet eigenlijk een soort passtuk hebben tussen de hypercharger en de aansluiting op het blok.
Zoals gezegd tips en trucs hoor ik graag. Ook leuke websites waar ik accessoires enzo kan bestellen.
Mvg richard
Na een geslaagd weekend in balkbrug waar ik een aantal van jullie al heb ontmoet heb ik mijn dragstar verkocht.
Ik woon in Groningen, ben getrouwd en heb 3 kids.
Sinds twee weken ben ik nu de eigenaar van een mooie wildstar. Hier wil ik nog het een en ander aan veranderen dus tips en trucs zijn welkom.
Ik wil in elk geval:
Side mount kenteken.
Achterlicht wat strak op het spatbord ligt(tzt wil ik het achterspatbord helemaal strak maken)
Kleine knipperlichten voor en achter
Achterkant verlagen
Ander stuur
Andere spiegels
Zit nu een Vance & hines classic 2 systeem onder en zou graag zo'n verstelbaar systeem als Jekyll willen
Heb nog een kuryakyn hypercharger liggen maar weet niet waar die af komt dus moet eigenlijk een soort passtuk hebben tussen de hypercharger en de aansluiting op het blok.
Zoals gezegd tips en trucs hoor ik graag. Ook leuke websites waar ik accessoires enzo kan bestellen.
Mvg richard
Re: Even voorstellen: richard
Welkom Richard leuk dat Balkbrug je mede over de streep getrokken heeft voor deze club.
Je zult geen spijt krijgen van je lidmaatschap en je keuze voor de W
voor technisch advies zijn er voldoende techneuten in de club die je advies kunnen geven.
Je zult geen spijt krijgen van je lidmaatschap en je keuze voor de W
Welkom Richard, je hebt al wat fans ontmoet en
het is een mooi stel bij elkaar
Tot gauw ! (je kan volgens mij nog mee naar de Ardennen
volgende week )
Inge en Bartho
het is een mooi stel bij elkaar
Tot gauw ! (je kan volgens mij nog mee naar de Ardennen
volgende week )
Inge en Bartho
0
Welkom Richard,
bij deze club als je zin hebt breng eens een bezoekje aan de webpagina van de Fanshop voor o.a. aangeboden WSFH artikelen maar ook gebruikte onderdelen van fans.
Als je jezelf daarop registreert kun je jezelf ook abonneren op de nieuwsbrief, handig om op de hoogte te blijven als er iets nieuws wordt geplaatst of andere zaken die voor de fans interessant kunnen zijn.
http://www.wsfh.nl/fanshop/
Zodra je als member geregistreerd staat kun je voor uitleg terecht op: Hoe te bestellen http://wsfh.nl/phpBB2012/viewtopic.php?f=98&t=3506
veel plezier bij de club,
bij deze club als je zin hebt breng eens een bezoekje aan de webpagina van de Fanshop voor o.a. aangeboden WSFH artikelen maar ook gebruikte onderdelen van fans.
Als je jezelf daarop registreert kun je jezelf ook abonneren op de nieuwsbrief, handig om op de hoogte te blijven als er iets nieuws wordt geplaatst of andere zaken die voor de fans interessant kunnen zijn.
http://www.wsfh.nl/fanshop/
Zodra je als member geregistreerd staat kun je voor uitleg terecht op: Hoe te bestellen http://wsfh.nl/phpBB2012/viewtopic.php?f=98&t=3506
veel plezier bij de club,
Dag Richard,
Welkom. Ik ben net zo nieuw als jij, maar ben bij deze al verheugd dat er wederom een noordeling bij is gekomen. Kunnen we mooi in de toekomst ride outs in het noorden gaan organiseren
Uiteraard in goed overleg met de mensen die daar wat van moeten vinden uiteraard
Welkom. Ik ben net zo nieuw als jij, maar ben bij deze al verheugd dat er wederom een noordeling bij is gekomen. Kunnen we mooi in de toekomst ride outs in het noorden gaan organiseren
Uiteraard in goed overleg met de mensen die daar wat van moeten vinden uiteraard
0
- Elfomonte
- R.I.P.
- Reactions: 36
- Contacteer:
Van harte welkom. Hoop jullie snel s te zien.
0
Groet'n,
Rene
Loat mer kuuln, 't löp wa lös!!
SREU#0177
Rene
Loat mer kuuln, 't löp wa lös!!
SREU#0177
Hee leuk Richard.
Je was toen met een maatje volgens mij.
Hartstikke leuk dat je lid bent geworden.
Tot snel,
Kokkie
Je was toen met een maatje volgens mij.
Hartstikke leuk dat je lid bent geworden.
Tot snel,
Kokkie
0