Pagina 5 van 22

Re: Mijn project, the final countdown.

Geplaatst: 11 sep 2015, 15:17
door SkyZip
Als hij in elkaar zit kom ik hem zeker bewonderen (hopelijk voor 28 sep?)

Re: Mijn project, the final countdown.

Geplaatst: 11 sep 2015, 17:59
door knutselsmurf
Ik ga 28 september niet halen, Joop, ik ben nog niet eens begonnen. Mijn frame en tank staan nu nog in Belgie en ik ben zelf nog druk met een keuken plaatsen bij mijn maatje.

Re: Mijn project, the final countdown.

Geplaatst: 11 sep 2015, 18:27
door Jojo
Hallo Leon,

Je laat je zadel doen , in Belgiƫ begrijp ik.

Kan ik hier het adres van krijgen, of is dit exclusief voor jou.

Re: Mijn project, the final countdown.

Geplaatst: 11 sep 2015, 18:53
door knutselsmurf
Dat zou voor de zadelmaker een hele slechte zijn, Huib. Contact is verlopen via het motorforum en ik kan hier nu alvast wel vermelden dat ik zelden zo,n vakman met liefde voor het vak bezig heb gezien. Ik weet zeker dat je voor veel minder geld de kwaliteit van de Ultimate evenaart. Komt ook door de overzeese verzendkosten, natuurlijk. Waarbij vermeld dat hij eigenlijk nooit twee dezelfde zadels maakt. Dus als je een blikvanger op je motor wilt, dit is een mooie gelegenheid.

Hier zijn topic op het motorforum. Je moet wel geduld hebben, de man is druk.

http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... els-1.html

Re: Mijn project, the final countdown.

Geplaatst: 19 sep 2015, 22:19
door knutselsmurf
Morgen Het Final Part ophalen in Belgiƫ. Ook nog even langs collega-sleutelaar Stan om die mooie bopper nog een keer goed te bekijken voordat die van eigenaar wisselt.
Ook even showen met mijn zadel en daarna huiswaarts. Afgelopen dagende garage letterlijk uitgesopt, slijpsel en polijstresten buiten de deur gewerkt.
Vanaf morgen alleen schone spullen in dat hok.

Re: Mijn project, the final countdown.

Geplaatst: 19 sep 2015, 23:19
door Stosh
Spannend! Tot morgen knutsel..

Re: Mijn project, the final countdown.

Geplaatst: 19 sep 2015, 23:20
door knutselsmurf
Hallo, Groet, even een vraag algemeen. Ik zie je staan als gast, via het gastenboek, maar onder het gastenboek staat: Lid geworden op 30 juli 2015.
Loopt dat nog of is dit een foutje in onze forumsoftware?
Geen enkel probleem mee, overigens, maar het viel mij even op.

Re: Mijn project, the final countdown.

Geplaatst: 19 sep 2015, 23:48
door Kokkie
Foutje....was een probeersel van een tijdje terug voor een gastenboek. Is inmiddels verwijderd..

Re: Mijn project, the final countdown.

Geplaatst: 20 sep 2015, 17:19
door knutselsmurf
Zo, het laatste onderdeel is binnen, dus we gaan zo langzaam aan beginnen met opbouwen. Wel eerst twee nieuwe banden op de Roadstar, dan kunnen we nog een paar ritten doen en dan is hij wat makkelijker te verplaatsen.
Even een paar foto,s, nog achterin de auto, want daar blijft hij om praktische redenen nog een nachtje in.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat heeft Bart er weer netjes vanaf gebracht, ben zeer tevreden. Zelf heeft hij vandaag op zijn nieuwe zadel gezeten, moest zaken doen met zijn echtgenote, ook gezellig.Zoals je kunt zien, ik heb het bewust rustig en eenvoudig gehouden, eenvoud kan ook heel mooi zijn.
Bart, via deze weg alsnog mijn complimenten.
Op de terugweg nog even bij Stan langsgegaan. Hij was natuurlijk ook nieuwsgierig en ik had zijn prachtige Bopper nog niet goed gezien. Ook daar is helemaal niks mis mee, een prachtig stuk vakwerk en zijn prijs dubbel en dwars waard.
Ook is de tik in Sjaak zijn voorwiel nu verdwenen, kleine ingreep en een hoop irritatie minder.
Dus we gaan deze week maar eens rustig beginnen.

Re: Mijn project, the final countdown.

Geplaatst: 20 sep 2015, 18:45
door Keesie
Pas maar op dat je auto niet gejat wordt... ;)