To Wildstar or not to....
Re: To Wildstar or not to....
Die motor had ik ook al gezien pmponer. Weinig kilometers en ziet er inderdaad origineel uit. Vanwaar lijkt jou de prijs wat aan de hoge kant? Wat voor een prijs denk je dat reeel zou zijn voor zo’n motor als ik vragen mag?
0
De prijs voor de wildstar op marktplaats is de vraagprijs.500 er af moet kunnen. Dan heb je een standaard motor zonder extra's maar met weinig km.
De motor van Titte is afgelopen weekend verkocht.
De motor van Titte is afgelopen weekend verkocht.
0
Groeten Bartman.
Drive wise - drive Wildstar.
SREU#0222

SREU#0222

Yamaha XV1600 Wildstar (bj 2003)
€ 6.195,00
http://link.marktplaats.nl/m1292086158? ... ialbuttons.
Deze ziet ook goed uit. Iets meer km maar wel met de nodige assesoires
€ 6.195,00
http://link.marktplaats.nl/m1292086158? ... ialbuttons.
Deze ziet ook goed uit. Iets meer km maar wel met de nodige assesoires
0
Groeten Bartman.
SREU#0222

SREU#0222

Vind ik persoonlijk die zwarte mooier. 500 eraf moet zeker kunnen en dan heb je een (op foto inschattende) zeer mooie bike voor een zeer goede prijs 
Ff rondje op rijden en goed luisteren naar het blok of er geen rare tikken in zitten. Olie ff checken...
Ff rondje op rijden en goed luisteren naar het blok of er geen rare tikken in zitten. Olie ff checken...
0
De hoge kant vind ik omdat ik bij een dealer een in leeftijd zelfde motor kan kopen voor dezelfde prijs en dan 3 of 6 maanden garantie heb. Verder moet ik de afleverbeurt zelf doen en dat betekent voor deze motor minimaal alle vloeistoffen vervangen.Reef schreef: 07 jun 2018, 17:53 Die motor had ik ook al gezien pmponer. Weinig kilometers en ziet er inderdaad origineel uit. Vanwaar lijkt jou de prijs wat aan de hoge kant? Wat voor een prijs denk je dat reeel zou zijn voor zo’n motor als ik vragen mag?
Dus ik zou zeggen particulier voor zo een motor zonder accessoires 5000 euro misschien 5250 als je er verliefd op bent.
Die van Joppen motoren heb ik uiteraard ook gezien, maar is wat mij betreft de verkeerde kleur.
Maar goed ik ga zaterdag even rustig kijken en zien of er geen rare dingen mee aan de hand zijn, het verhaal wat ze erbij vertellen klinkt goed dus ik verwacht geen rare dingen eerlijk gezegd.
Bij mcr in Roosendaal staat mijn witte wildstar te koop kijk daar ook eens even die is tip top in orde en dat is een custom fiets waar er geen 2 van zijn !!!
Succes met je zoektocht
Succes met je zoektocht
0
Die staat er niet meer op volgens mij, Cees, alleen een zwarte, met meer km en duurder. Misschien is die van jou al verkocht.
Sorry maar die zie ik niet op de site van McrDoeknie schreef: 07 jun 2018, 20:45 Bij mcr in Roosendaal staat mijn witte wildstar te koop kijk daar ook eens even die is tip top in orde en dat is een custom fiets waar er geen 2 van zijn !!!
Succes met je zoektocht![]()
Een email naar mcr en je krijgt de foto,s hij heeft destijds de motor zelf gebouwd en ik heb hem naar hem terug gebracht omdat ik een andere motor erbij had gekocht .
Anders bel hem even en vraag naar de motor van Cees
Anders bel hem even en vraag naar de motor van Cees
0