Hallo beste mensen....WillemV2
Re: Hallo beste mensen....WillemV2
Hoi Willem,
Hier nog een doorrijder uit Haarlem..
Vooral mijn uitlaten, onder invloed van de druppels van de lederen tassen erboven, hadden bij mij op de vorige Roadstar last van Roest. De uitlaten waren Cobra's...
Hier nog een doorrijder uit Haarlem..
Vooral mijn uitlaten, onder invloed van de druppels van de lederen tassen erboven, hadden bij mij op de vorige Roadstar last van Roest. De uitlaten waren Cobra's...
Re: Drukgroep en koppelingsplaten vervangen
Zo beste mensen , mijn Barnett drukgroep zit er in net als het nieuwe verbeterde oliepompaandrijftandwieltje, nieuwe koppelingsplaten op de originele manier, omdat ik als voormalig constructeur in de machinebouw toch altijd nog heb dat iets doordacht is en niet zomaar is gelanceerd.
Toch alle respect voor diegenen die net iets buiten de box denken of zo eigenwijs zijn te experimenteren, want daar zijn vaak goede en waardevolle toepassingen uit voortgekomen, al dan niet met vallen en opstaan.
Nu nog nieuwe hydraulische lifters er in uit voorzorg en dan kunnen we weer tienduizenden.
Heb mijzelf nu aangemeld als member want dat is wel van toepassing na al die nuttige info.
De fanshop werkt uitstekend en kreeg het gevraagde tandwieltje t.b.v.
Oliepompaandrijving in no time binnen.
De formulieren op de post gedaan en contributie/inschrijfgeld overgemaakt.
Allemaal een prettig weekend en hou het rubber onder!
Groet,
WillemV2
Toch alle respect voor diegenen die net iets buiten de box denken of zo eigenwijs zijn te experimenteren, want daar zijn vaak goede en waardevolle toepassingen uit voortgekomen, al dan niet met vallen en opstaan.
Nu nog nieuwe hydraulische lifters er in uit voorzorg en dan kunnen we weer tienduizenden.
Heb mijzelf nu aangemeld als member want dat is wel van toepassing na al die nuttige info.
De fanshop werkt uitstekend en kreeg het gevraagde tandwieltje t.b.v.
Oliepompaandrijving in no time binnen.
De formulieren op de post gedaan en contributie/inschrijfgeld overgemaakt.
Allemaal een prettig weekend en hou het rubber onder!
Groet,
WillemV2
Re: Drukgroep en koppelingsplaten vervangen
Welkom dus WillemV2!
Grt Stitch
Grt Stitch
0
Old bikers never die, they only smell that way...
Michiel

Michiel

- Grote Wim
- WSFH-Support
- Reactions: 167
- Contacteer:
Re: Hallo beste mensen....WillemV2
Willem V2 welkom.
0
.
116db
.**.