Lid worden

Nieuwe forumbezoekers stellen zich hier voor. Vertel in het kort iets over jezelf en je motorfiets.
Gebruikersavatar
Ronald Veneboer
Gast
Reactions:

Lid worden

Bericht door Ronald Veneboer »

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Ronald en ik kom uit Neede in de mooie Achterhoek.
Graag zou ik lid worden van de WSFH.
Ik ben 70 jaar jong en rijd op een Yamaha Warrior.

mvg Ronald
Gebruikersavatar
Ruben
Bestuur
Reactions: 151
Berichten: 250
Lid geworden op: 04 jul 2020, 21:59
Contacteer:

Re: Lid worden

Bericht door Ruben »

welkom hier. 26 juli is er dus een rit in Veenendaal. Als je zin hebt kun je daar kennis maken met een aantal leden.
0
:bier: May The Best Day Of Your Past Be The Worst Day Of Your Future :bier:

SREU#1391
Gebruikersavatar
Knutselsmurf
Member
Reactions: 175
Berichten: 227
Lid geworden op: 05 feb 2022, 22:30
Contacteer:

Re: Lid worden

Bericht door Knutselsmurf »

Hallo, Ronald, leuk om je hier te begroeten. Naar aanleiding van ons digitale gesprek toch hier geland. En daar krijg je zeker geen spijt van.
Hoop je Warrior snel te kunnen bewonderen. :24: :top:
0
Gebruikersavatar
Niekie
Member
Reactions: 130
Berichten: 206
Lid geworden op: 31 mei 2018, 09:18
Contacteer:

Re: Lid worden

Bericht door Niekie »

Welkom Ronald!!
0
Grtz
Niekie :pompom:
Gebruikersavatar
Bartman
Member
Reactions: 148
Berichten: 1269
Lid geworden op: 13 jan 2008, 14:45
Contacteer:

Re: Lid worden

Bericht door Bartman »

Ronald welkom en ja, gauw lid worden is het beste
Ik kom uut Enschede
0
Groeten Bartman.
Drive wise - drive Wildstar.

SREU#0222
Afbeelding
Gebruikersavatar
Makki
Member
Reactions: 12
Berichten: 185
Lid geworden op: 15 jul 2012, 12:06
Contacteer:

Re: Lid worden

Bericht door Makki »

Welkom
0
Gebruikersavatar
Brujeria
Gast
Reactions: 6
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 apr 2026, 18:56
Contacteer:

Re: Lid worden

Bericht door Brujeria »

Welkom!
0
Gebruikersavatar
Huskey
Member
Reactions: 78
Berichten: 1182
Lid geworden op: 04 feb 2010, 19:00
Contacteer:

Re: Lid worden

Bericht door Huskey »

Welkom Ronald!
Super!! Een tweede warrior binnen ons kluppie! :24: :24:
0
Ben a.k.a Huskey


Afbeelding
SREU#0549
Gebruikersavatar
Kokkie
Bestuur
Reactions: 652
Berichten: 4108
Lid geworden op: 13 jan 2008, 07:16
Contacteer:

Re: Lid worden

Bericht door Kokkie »

Dat kan ik goed begrijpen Ronald....
Is ook een fantastisch cluppie....

In ieder geval alvast welkom hier op het forum, en wellicht binnenkort ook als lid van ons cluppie.

Kokkie
0
Gebruikersavatar
Bulldog
Member
Reactions: 30
Berichten: 57
Lid geworden op: 05 mar 2024, 19:42
Locatie: Zeewolde
Contacteer:

Re: Lid worden

Bericht door Bulldog »

:24: Welkom Ronald
0
Plaats reactie

Terug naar “Even voorstellen”