Even voorstellen: Johan
- Droopy
- Member
- Reactions: 145
- Contacteer:
Re: Even voorstellen: Johan
Klopt je heb ze met brandstofinjectie ( vanaf 2008) en ook gewoon met carburateur ( tot 2008)Brujeria schreef: 16 mei 2026, 09:07 Hoi Kokkie. Je zegt brandstof injectie maar ik zie toch echt een carb als ik de luchtfilter eraf heb?
Kokkie schreef: 03 mei 2026, 10:36 Welkom hier op het forum Johan.
Mooie bike, en inderdaad verwarrend, een Midnight star (edition)!
Met o.a. 1700cc, brandstofinjectie, LED, chrome voorpoten, gegoten wielen, en zwartere uitvoering van blok en snelheidsmeter.
Verder wel zelfde opbouw als van de andere Wildstars/Roadstars, en wat dat betreft niet te vergelijken met de XV1900 Midnight Star.
Inderdaad, wat Droopy zegt, kom 'm maar showen en kennismaken op ons treffen eind van de maand, dan kun je meteen alle verschillen zien en de gezelligheid beleven![]()
Kokkie
.
26 baner fb.jpg
0
Ja dat verklaart het. Mijne is van 2007.
Droopy schreef: 16 mei 2026, 15:02Klopt je heb ze met brandstofinjectie ( vanaf 2008) en ook gewoon met carburateur ( tot 2008)Brujeria schreef: 16 mei 2026, 09:07 Hoi Kokkie. Je zegt brandstof injectie maar ik zie toch echt een carb als ik de luchtfilter eraf heb?
Kokkie schreef: 03 mei 2026, 10:36 Welkom hier op het forum Johan.
Mooie bike, en inderdaad verwarrend, een Midnight star (edition)!
Met o.a. 1700cc, brandstofinjectie, LED, chrome voorpoten, gegoten wielen, en zwartere uitvoering van blok en snelheidsmeter.
Verder wel zelfde opbouw als van de andere Wildstars/Roadstars, en wat dat betreft niet te vergelijken met de XV1900 Midnight Star.
Inderdaad, wat Droopy zegt, kom 'm maar showen en kennismaken op ons treffen eind van de maand, dan kun je meteen alle verschillen zien en de gezelligheid beleven![]()
Kokkie
.
26 baner fb.jpg
0
Het was erg leuk een aantal van jullie te treffen gisteren in Giethmen. Erg vriendelijk en hartelijk allemaal.
Hopelijk tot snel met een Rideout.
1
- Droopy
- Member
- Reactions: 145
- Contacteer:
Hoi dat was wederzijds en idd tot snel bij een rde outBrujeria schreef: 22 mei 2026, 16:23 Het was erg leuk een aantal van jullie te treffen gisteren in Giethmen. Erg vriendelijk en hartelijk allemaal.
0