Ook ik, Leon de Kock, aka Knutselsmurf wil me vooral bij de nieuweleden even voorstellen. Na de afwezigheid van een aantal jaren weer terug hier op het forum. Rijd sinds 2007 op een Roadstar, met heel veel plezier. De teller staat inmiddels op ruim 120000km en dat zonder problemen. Zelden zo'n betrouwbare motor gereden. En ik rijd al sinds 1978 op twee wielen, dus al diverse modellen gereden. En omdat dit zo'n betrouwbaar blok is gebleken in 2010 een start gemaakt met het bouwen van mijn eigen Custom Bluestar. Want dat is het merk wat in september door de RDW op het kenteken is gezet. Ik ben dus al even druk met onze Star motoren.
Ik ben geen lid meer van een club, maar schrijf op verzoek mijn technische verhalen op de openbare Facebook pagina van de Star Riders Holland. Dan kan iedereen er bij en er zijn/haar voordeel mee doen. Verder fungeer ik als vraagbaak in de breedste zin van het woord voor alle Star rijders.
Ik ben dus wat je noemt een Free Rider en kom als zodanig graag naar de reünie in Balkbrug.

Mijn Roadstar, reismaatje.

Mijn One And Only Bluestar.

Mijn rug-badge.
Hoop vele van jullie te ontmoeten.