Het 240 project.
Re: Het 240 project.
Euh, waarschijnlijk overbodige vraag, maar waarom is 220 niet breed genoeg?
Da,s goed nieuws. Maar ja, als je veel voorraad hebt liggen kun je lang zoeken.
je hebt een PB, Theo.
je hebt een PB, Theo.
De klant bepaald, Paul. En 220 was misschien te makkelijk en niet uniek genoeg. Er is al zoveel 220 op de wereld.
220 is sinds een groot antal jaren 230. Dus de uitdaging gaat naar een 250
0
Groeten Bartman.
Drive wise - drive Wildstar.
SREU#0222

Drive wise - drive Wildstar.
SREU#0222

Maar 240 is niet altijd 240, Bart. We hebben 280 mm tussen de framebuizen. De belt is 40mm plus 240 mm is 280 mm.
En toch heeft Joop nog ruimte over, al is het niet veel.
En toch heeft Joop nog ruimte over, al is het niet veel.
Je bedoelt het stopcontact?knutselsmurf schreef:De klant bepaald, Paul. En 220 was misschien te makkelijk en niet uniek genoeg. Er is al zoveel 220 op de wereld.
Hier ook nog zo'n leuk project, Raider achterwiel in een 1600!
http://s1163.photobucket.com/user/dchop ... 1.jpg.html
http://s1163.photobucket.com/user/dchop ... 1.jpg.html
0
SREU#0184
Ik zou willen dat ik met een Raider wiel aan het hobbyen was. Dat is in ieder geval allemaal Yamaha, dat kent elkaar.
Ik heb nu andere diameter assen, andere lagers en de meest exotische spacers.
En dat ruimte maken in de achterbrug komt er gewoon bij. Duurt iets langer, maar dan heb je ook wat. Maar wel weer leuk om te zien.
Heb zijn hele serie foto,s bekeken. Heeft zijn eigen subframe en spatbord verbreed. Hij moet nog wel een beetje leren lassen, wat een bakwerk!!
Maar het resultaat telt!
Ik heb nu andere diameter assen, andere lagers en de meest exotische spacers.
En dat ruimte maken in de achterbrug komt er gewoon bij. Duurt iets langer, maar dan heb je ook wat. Maar wel weer leuk om te zien.
Heb zijn hele serie foto,s bekeken. Heeft zijn eigen subframe en spatbord verbreed. Hij moet nog wel een beetje leren lassen, wat een bakwerk!!
Maar het resultaat telt!
Leon, als je een belt zoekt voor dit project kan ik ze zo bestellen van 125 t/m 140 tanden en 1 1/2 en 1 1/8 inch breed maar allemaal pitch 14 wat past op onze poelie.
tis maar een tip..
tis maar een tip..
0
SREU#0184