Mijn project, the final countdown. In de Big Twin.
Re: Mijn project, the final countdown.
Leon, zonder dollen het is wel een prachtige kleurstelling zo hoor !!
Denk dat iedere fan wel benieuwd is naar het eindresultaat
Bartho
Denk dat iedere fan wel benieuwd is naar het eindresultaat
Bartho
0
Vanmiddag de RVS stroken onder de tank passend gemaakt. Linke klus zo tegen het lakwerkvan de tank. Ze waren al aardig goed, maar de spuiter heeft de tank natuurlijk strak gemaakt, inclusief het verlengde deel. Even een stuk tape op de tank geplakt voor d zekerheid.

Strook is een mooi accent onder de tank en maskeert wat kabels en andere rommel die ik niet in het zicht wil hebben.
Vanavond gaan we het blok plaatsen, op de "Stosh manier".

Blok iets verhoogd op zijn kant en met een paar extra handjes het frame er overheen manipuleren. Gaat gecontroleerder en houd mogelijk de lak heel.
Er komt dus vanavond ook nog een foto met het blok er in.
Strook is een mooi accent onder de tank en maskeert wat kabels en andere rommel die ik niet in het zicht wil hebben.
Vanavond gaan we het blok plaatsen, op de "Stosh manier".
Blok iets verhoogd op zijn kant en met een paar extra handjes het frame er overheen manipuleren. Gaat gecontroleerder en houd mogelijk de lak heel.
Er komt dus vanavond ook nog een foto met het blok er in.
En zoals beloofd, met blok er in. Manier van plaatsen werkt perfect en gaat echt heel eenvoudig, geen enkele beschadiging.

Nu wordt het echt heel erg leuk de komende week!!

Nu wordt het echt heel erg leuk de komende week!!
Mooooiiii echt hoor, kan me voorstellen dat
Je niet meer kan stoppen met opbouwen na
zo'n lange tijd..... Weet je nog dat je mij en Ruud
de tekening liet zien, tjezus man.....
Inge en Bartho
Je niet meer kan stoppen met opbouwen na
zo'n lange tijd..... Weet je nog dat je mij en Ruud
de tekening liet zien, tjezus man.....
Inge en Bartho
0
Ja, dat weet ik nog heel goed, bezoek was voor de banden van de projectmotor. Daarom blijft Ruud altijd verbonden met de motor.
Update van vandaag. Dit loopt lekker, volgende week klaar denk ik. Middendeel is op de kabelboom na klaar.
Dan gaan we volgende week een voorkant en een achterkant doen. Met een beetje mooi weer ook nog weer rijden dit seizoen.

Rechterzijde.

Linkerzijde.
En een aantal zelfportretten.
Dan gaan we volgende week een voorkant en een achterkant doen. Met een beetje mooi weer ook nog weer rijden dit seizoen.
Rechterzijde.
Linkerzijde.
En een aantal zelfportretten.
nou...!! dat begint erop te lijken!! Top Man!!
0
Ben a.k.a Huskey

SREU#0549

SREU#0549
En speciaal voor Bart, de werkzaamheden in detail van vandaag. Vandaag ge start met de elektrische spaghetti van het project.
Allereerst de kabel die eigenlijk altijd in het zicht komt, de voeding van de startmotor.

Zo heeft Thunderbike het opgelost en dat heb ik op de Roadstar ook zo.

En zo heb ik het opgelost, kabel minder storend aanwezig, verdwijnt onder de cover.

Dezelfde kabel verdwijnt boven de achterbrug richting startrelais.Geen tyrips, maar overal nokjes gelast en de originele Yamaha kabelclips op gezet. Ook uit het zicht moet het er netjes in zitten. Hier samen met de standaardschakelaar en de carterventilatie bevestigd op de eindaandrijving.
Rechts op de foto het home-made remvloeistof reservoir, straks nauwelijks zichtbaar.

Hier de rest van de spaghetti.

Bevestiging achterbrug.
Allereerst de kabel die eigenlijk altijd in het zicht komt, de voeding van de startmotor.

Zo heeft Thunderbike het opgelost en dat heb ik op de Roadstar ook zo.
En zo heb ik het opgelost, kabel minder storend aanwezig, verdwijnt onder de cover.
Dezelfde kabel verdwijnt boven de achterbrug richting startrelais.Geen tyrips, maar overal nokjes gelast en de originele Yamaha kabelclips op gezet. Ook uit het zicht moet het er netjes in zitten. Hier samen met de standaardschakelaar en de carterventilatie bevestigd op de eindaandrijving.
Rechts op de foto het home-made remvloeistof reservoir, straks nauwelijks zichtbaar.
Hier de rest van de spaghetti.
Bevestiging achterbrug.
Update van vandaag, in het teken van de bedrading wegwerken.
Kabels gaan door het frame en door het balhoofd.

3D kentekenplaathouder/achterlicht/remlicht, ook geen kabel te zien.

Voorpoten en voorwiel als laatste, anders kan ik er niet meer omheen lopen.

Achterbrug geplaatst, ook daar gaat de bekabeling doorheen voor de knipperlichten.
Kabels gaan door het frame en door het balhoofd.
3D kentekenplaathouder/achterlicht/remlicht, ook geen kabel te zien.
Voorpoten en voorwiel als laatste, anders kan ik er niet meer omheen lopen.
Achterbrug geplaatst, ook daar gaat de bekabeling doorheen voor de knipperlichten.