door Kokkie » 17 jun 2026, 00:18
Dat kan ik goed begrijpen Ronald....
Is ook een fantastisch cluppie....
In ieder geval alvast welkom hier op het forum, en wellicht binnenkort ook als lid van ons cluppie.
Kokkie
Dat kan ik goed begrijpen Ronald....
Is ook een fantastisch cluppie....
In ieder geval alvast welkom hier op het forum, en wellicht binnenkort ook als lid van ons cluppie.
Kokkie